Epic Autokoulu on Suomen toiseksi suurin autokouluketju. Yritys tekee kovaa kasvua ja sillä onkin jo lähes 120 toimipistettä ympäri Suomea.
Digimarkkinoinnilla on merkittävä rooli Epicin myynnissä ja uusasiakashankinnassa, sillä autokoulupalveluita haetaan verkosta runsaasti ja ostajat ovat tavoitettavissa verkon puolelta erittäin hyvin.
Aloitimme yhteistyön vuoden 2024 alussa ja tulokset ovat nousseet sen aikana ennätyslukemiin!
Hälsa tarjoaa valmennuksia ja koulutuksia työhyvinvointiin, johtamiseen, yrityskulttuurin kehittämiseen ja ihmisläheisen organisaation rakentamiseen.
Aloitimme yhteistyömme Human Power 2023 -gaalan tapahtumamarkkinoinnilla.
Gaalaa oltiin järjestämässä ensimmäistä kertaa ja markkinoinnille asetetut tavoitteet olivat korkealla. Meillä ei siis ollut mitään dataa tai tietoa, miten hyvin tapahtumamarkkinointi voisi gaalan kohdalla toimia, mutta otimme haasteen vastaan ja se todellakin kannatti! Kampanja ylitti tavoitteet moninkertaisesti ja kokonaisuus toimi loistavasti.
Malmin Korupaja on pääkaupunkiseudulla toimiva perheyritys, joka on tunnettu käsintehdyistä vihki- ja timanttisormuksista. Korupaja sijaitsee Malmilla ja vaikka asiakkaat tekevätkin päiväreissuja pajalle ympäri Suomen, verkkokaupan ansiosta sormusvalikoima tavoittaa asiakkaita myös Helsingin ulkopuolelta.
Katso, minkälaisia tuloksia olemme saaneet Korupajan kanssa aikaiseksi!
Musiikki koskettaa, liikuttaa ja vaikuttaa meihin kaikkiin. Mutta mikä on musiikin todellinen arvo yhteiskunnallemme ja hyvinvoinnillemme?
Tähän ei löytynyt kootusti mistään järin selkeää vastausta ennen musiikkiala.fi -sivuston syntyä. Musiikilla on todella merkitystä ja nyt meillä on vihdoin tapa osoittaa ja näyttää se aivan kaikille!
Semat tarjoaa projektijohtopalveluita sekä projektien tukifunktioiden rautaisia ammattilaisia laaja-alaisesti erilaisiin projektitoimeksiantoihin, toiminnan kehitykseen ja valmennuksiin.
Aloitimme yhteistyömme verkkosivu-uudistuksella ja jatkoimme hommia rekry- ja digimarkkinoinnilla.
Rekrykampanjan lähtökohdat olivat erittäin haastavat, mutta tulokset yllättivät meidät ja asiakkaan erittäin positiivisesti. Ponnistus oli suoranainen menestys!
Suomen Luonnonmaalit on omien sanojensa mukaan Suomen ainoa oikea ekomaalikauppa. Yritys tarjoaa kuluttajille aidosti ympäristöystävällisiä pintakäsittelyaineita ilman viherpesua. Suomen Luonnonmaalit myy tuotteitaan verkkokaupan lisäksi kivijalkamyymälässään Tuusulassa.
Suomen Luonnonmaalit on itseasiassa Sinisen Härän ensimmäinen asiakas. Silloin yritys toimi vielä vanhalla nimellä Pajutex. Omistajanvaihdoksen myötä alkuvuodesta 2016 myös nimi vaihtui, ja lähdimme yhteistuumin toteuttamaan uutta, entistä toimivampaa WooCommerce-verkkokauppaa.
Katso tältä sivulta, mitä hienoja juttua olemme saaneet aikaiseksi yhteisellä matkallamme!
TeknoPlan halusi päivittää yrityksensä ilmettä ja verkkosivuja nykypäivään, sillä niiden ilme oli yli 15-vuotta vanha. Projektin pääasiallisena tavoitteena oli uudistaa Teknoplanin brändi-ilme ja verkkosivusto. Briiffissä nostettiin myös, että verkkosivuilta saa näkyä, että Teknoplanilla on töissä hauskaa ja rento meininki. Verkkosivusta haluttiin yksinkertaiset, selkeät ja helppokäyttöiset.
Katso tältä sivulta, miten meillä meni!
Viherviisikko on yksi suurimpia puutarha- ja vihersisustusalan toimijoita pääkaupunkiseudulla. Yritys tarjoaa erilaisia viherratkaisuja yritysten ja toimistojen sekä taloyhtiöiden pihoihin ja sisätiloihin.