Työt
LÖYDY / MYY - Case esimerkki
Maestro
Maestro on ohjelmistotalo, joka kehittää taloushallinnon ja toiminnanohjauksen ratkaisuja tilitoimistoille ja heidän asiakkailleen. Kun markkinointi kaipasi uutta suuntaa ja kumppania, joka ei pelkästään reagoi vaan myös ennakoi ja kehittää toimintaa jatkuvasti, löytyi ratkaisu Sinisestä Härästä.
LÖYDY / MYY - Case esimerkki
Charlston – juhlapukuliike uudistui ja kasvoi digimarkkinoinnin avulla
Charlston on perinteikäs, toisen polven juhlapukumyyjä. Sukupolvenvaihdoksen myötä yritys halusi uudistaa brändinsä, verkkosivunsa ja markkinointinsa vastaamaan nykypäivän asiakaskuntaa. Yhteistyön tuloksena syntyi kokonaisuus, joka toi sekä näkyvyyttä että konkreettisia tuloksia – ja kasvatti liikevaihtoa merkittävästi.
LÖYDY / MYY - Case esimerkki
Epic Autokoulu
Epic Autokoulu on Suomen toiseksi suurin autokouluketju. Yritys tekee kovaa kasvua ja sillä onkin jo lähes 120 toimipistettä ympäri Suomea.
Digimarkkinoinnilla on merkittävä rooli Epicin myynnissä ja uusasiakashankinnassa, sillä autokoulupalveluita haetaan verkosta runsaasti ja ostajat ovat tavoitettavissa verkon puolelta erittäin hyvin.
Aloitimme yhteistyön vuoden 2024 alussa ja tulokset ovat nousseet sen aikana ennätyslukemiin!