Myy
enemmän

Jos verkkosivustonne tai kauppanne ei tuota riittävästi liidejä tai suoraa kauppaa, olet saapunut oikeaan paikkaan, sillä apu on lähellä.

Olemme nähneet jopa 7x parannuksia asiakkaidemme tuloksissa, kun olemme laittaneet heidän verkkosivut myyntikuntoon.

Tehtäisiinkö tämä seuraavaksi myös teille?

Verkkosivuliikenne kiinni liideiksi tai kaupoiksi

Konversio-optimointi

Mikäli sivustollanne on mukavasti liikennettä, mutta ette saa käännettyä liikennettä kaupallisiksi mahdollisuuksiksi, on aika ottaa käyttöön konversio-optimoinnin työkalut.

Konversio-optimoinnin tavoitteena on saada sivustonne tuottamaan lisää liidejä, uusia kontakteja tai suoraa kauppaa entistä tehokkaammin.

Oleellisinta on ensin tunnistaa konversioihin ja myyntiin liittyvät ongelmat ja valita oikeat keinot, jotka ratkaisevat ongelmat ja saavat tulokset mukavaan nousukiitoon.

Keinoja on lukuisia ja voit tutustua tapoihimme nostaa sivustonne tai kauppanne konversiot ylös tästä alta👇

Palvelut:
1. Ostopolkujen optimointi
2. Myynnilliset työkalut
3. Liidimagneetit
Näytä konversio-optimoinnin keinot
+
Konversio-optimoinnin keinot
X

1. Ostopolkujen optimointi

Suurin kaupantappaja on se, mikäli asiakkaanne eivät löydä nopeasti ja intuitiivisesti etsimäänsä.

Verkossa tapahtuvan myynnin pitää olla niin kitkatonta ja vaivatonta kuin vaan ikinä mahdollista ja tämä on mahdollista ostopolkujen optimoinnilla.

Analysoimme tämän hetken ostopolkunne, dokumentoimme kehityskohdat selkeään muotoon ja annamme ehdotuksen, miten ostopolut hiotaan kitkattomiksi.

Parhaillaan ostopolkujen analysointi ja optimointi ratkaisee verkkosivuston tai -kaupan myyntiongelmat ja voitte nähdä miten sivustonne tai kauppanne muuttuu yrityksenne parhaaksi myyjäksi.

2. Myynnilliset työkalut

Erilaiset myyntiin ja konversioiden tehostamiseen työkalut voivat parantaa sivustonne tehokkuutta jopa +30-70%.

Tällaisia työkaluja ovat muun muassa botit, hintalaskurit tai erilaiset tuotekonfiguraattorit. Oikean työkalun valintaan vaikuttaa mitä ollaan myymässä, kenelle ja miten haluamme saada sitoutettua käyttäjät liiketoimintaanne.

Autamme teitä hyödyntämään näitä työkaluja oikeaoppisesti ja suunnittelemme niiden käyttöönoton kanssanne huolella. Hyödynnämme muun muassa Leadoon botteja sekä HeadQ:n myyntityökaluja.

3. Liidimagneetit

Arvoa tuottavat liidimagneetit kuten oppaat, webinaarit, ilmaiset työkalut, minikurssit tai vaikka maksuttomat auditoinnit ovat loistava keino lunastaa ostajien luottamus ennen ostoprosessin käynnistymistä.

Moni hyödyntää liidimagneetteja väärin ja siksi ei saa niiden avulla tuloksia.

Voimme näyttää sinulle toimivaksi testatun mallin, miten liidimagneetit saadaan tuottamaan liidejä sekä luomaan uutta kysyntää palveluitanne kohtaan. Parhaillaan jopa ennustettavasti.

Laita tekstisi myymään

Viestikärkien kirkastus

Yksi suurimmista verkkomyynnin esteistä on kehno ja heikko copy.

Tämä ilmenee niin, että verkkosivutekstinne eivät puhuttele, herätä kiinnostusta tai saa ostotarvetta aikaiseksi kohderyhmänne keskuudessa ja näin ollen sivustonne ei tuota juuri mitään tuloksia.

Hyvät myyntitekstit taas saavat verkkosivukävijänne vakuuttumaan osaamisestanne ja aloittamaan keskusteluita kanssanne tehokkuudella, johon vain harva on tottunut.

Toteutamme viestikärkien muotoilua asiakkaillemme tyypillisesti brändisuunnittelun yhteydessä, mutta voimme muotoilla viestikärkenne uuteen uskoon myös erillisenä projektina.

Katso alta, mitä osioita viestikärkien muotoiluun tyypillisesti sisältyy 👇

Palvelut:
1. Bränditarina
2. One-liner
3. Header-teksti verkkosivustolle
4. Arvolupaukset
5. Erottautumistekijät
6. Toimintaankehote
Näytä lisää viestikärkien muotoilusta
+
Viestikärkien muotoilun osa-alueet
X

1. Bränditarina

Muotoilemme brändillenne tiiviin ja ytimekkään tarinan, mikä tiivistää vastaukset kysymyksiin: miksi olette olemassa, mitä arvoa tuotatte, miten erotutte markkinasta, mihin voitte viedä asiakkaanne ja miten tämä kaikki tehdään.

Bränditarinaa voidaan hyödyntää lukuisissa paikoissa kuten myyntimateriaaleissa sekä verkkosivustolle. Se on myös loistava keino kirkastaa koko henkilöstönne, mitä haluatte saada aikaiseksi ja mihin jokaisen organisaatiossanne on kyettävä sitoutumaan.

2. One-liner

Muodostamme bränditarinan pohjalta one-linerin, mikä tiivistää yhdellä lauseelle tekemisenne ytimen.

Esimerkiksi Sinisen Härän one-liner kuuluu: "Autamme asiakkaitamme löytymään verkosta, myymään enemmän ja kehittymään oikean tiedon ja datan avulla".

One-liner auttaa kommunikoimaan bisneksenne arvon ja hyödyn erittäin tiiviissä ja helposti ymmärrettävässä muodossa.

3. Header-teksti verkkosivustolle

Tyypillisesti teemme bränditarinan ja one-linerin pohjalta ehdotuksen, miltä verkkosivuston uusi header-teksti voisi näyttää.

Tämä auttaa hahmottamaan, miten viestikärkiä ja bränditarinaa hyödynnetään eri konteksteissa ja saatte kätösiinne jotain todella konkreettista.

4. Arvolupaukset

Muotoilemme teille vähintään 3 tärkeää arvolupausta, jotka pystytte lunastamaan olemassa olevien todisteiden kera

Parhaillaan arvolupauksenne erottavat teidän kilpailijoistanne ja saavat ostajat kiinnostumaan palveluistanne.

Arvolupauksia voidaan hyödyntää verkkosivuilla sekä eri myynti- ja markkinointimateriaaleissa.

5. Erottautumistekijät

Määritämme kanssanne 3-5 erottautumistekijää, joiden avulla ostajanne ymmärtävät, miksi heidän kannattaa valita teidät eikä ketään muuta.

Pyrimme löytämään tekijät, joita kilpailijanne eivät voi kopioida ja jotka ovat yrityksellenne uniikkeja. Sukellamme riittävän syvälle brändinne ytimeen, jotta onnistumme muotoilemaan erottuautumistekijöistä kiinnostavia ja konkreettisia.

6. Toimintaankehote

Yhteneväinen ja eteenpäin ohjaava toimintaakehote on viimeinen silaus, mikä tarvitaan, jotta ostaja saadaan liikahtamaan ostoprosesissa kanssanne eteenpäin.

Luomme toimintaankehotteen, jolla ostaja kutsutaan mukaan tarinaanne innostavalla ja yksinkertaisella tavalla.

Mitä viestikärkien muotoilu maksaa?

Hinnoittelemme viestikärkien muotoilun jokaiselle asiakkaalle yksilöllisesti riippuen, mitkä kaikki osa-alueet halutaan sisällyttää työhön. Projekti voi maksaa jotain 2000 - 15 000 € väliltä.
Suppea viestikärkien muotoilu
2500 € /projekti

Sisältö:

  • Workshop / briiffi
  • Arvolupaukset
  • One-liner
  • Toimintaankehote
  • Viestikärkien esittely
Laaja viestikärkien muotoilu
8000 € /projekti

Sisältö:

  • Workshop / briiffi
  • Bränditarina
  • One-liner
  • Header-teksti verkkosivustolle
  • Arvolupaukset
  • Erottautumistekijät
  • Toimintaankehote
  • Viestikärkien esittely