Myy
enemmän

Jos haluat saada verkosta enemmän liidejä tai suoraa kauppaa, olet saapunut oikeaan paikkaan.

Verkossa tapahtuva myynti on nimittäin oma taiteenlajinsa, missä pienimmätkin yksityiskohdat voivat joko pilata tai pelastaa tuloksesi. Olemme nähneet jopa 7x parannuksia asiakkaidemme tuloksissa, kun olemme laittaneet heidän verkkosivut myyntikuntoon.

Tehtäisiinkö tämä seuraavaksi myös teille?

Kaikki merkittävä tulos tehdään verkkosivustolla

Verkkosivujen ja -kauppojen suunnittelu

Verkkosivustonne lopulta ratkaisee sen, miten digimarkkinointinne tuottaa tulosta.

Jos verkkosivut eivät toimi, mikään ei toimi.

Siksi kaikki verkkosivu ja -kauppatoteutuksemme tähtäävät siihen, että kohderyhmänne löytää etsimänsä nopeasti ja kauppa käy.

Emme mieti, mistä asioista te tykkäätte, vaan keskitymme siihen, mitä asiakkaanne kaipaavat ja miten palvelunne tai tuotteenne voivat auttaa heitä.

Näin löydämme jo suunnittelupöydällä keinot ja ratkaisut, jotka tuottavat teille myyntiä ja tuloksia mahdollisimman nopeasti.

Palvelut:
1. Ostajapersoonat
2. Brändisuunnittelu
3. Avainsanatutkimus
4. Vaatimusmäärittely
5. Käyttöliittymäsuunnittelu
6. Ulkoasusuunnittelu ja prototyyppi
Mitä suunnitteluprosessiin kuuluu?
+
Nämä askeleet vievät teidät kohti parempaa myyntiä
X

1. Ostajapersoonat

Jos ette ymmärrä asiakkaitanne syvällisesti, ette saa koskaan huipputuloksia verkkosivuiltanne.

Ostajapersoonien määrittely on loistava työkalu asiakasymmärryksen kehittämiseen.

Sinun tulee tietää, mihin asiakkaanne haluavat päästä, mitä tavoitteita heillä on, mitä haasteita he kohtaavat, mitä vastuita heillä on, miten he mittaavat onnistumistaan ja mikä estää heitä ostamasta palveluitanne tai tuotteitanne.

Kun haluatte nostaa verkkomyynnin tulokset seuraavalle levelille, suosittelemme aloittamaan ostajapersoonien määrittämisestä.

Aloitetaanko?

2. Brändisuunnittelu

Jos haluatte erottua kilpailijoistanne tai vaikuttaa ostajan tunnekokemukseen, brändisuunnittelu on oiva keino.
Siksi aloitammekin verkkosivu ja -kauppaprojektimme hyvin usein brändisuunnittelulla.

Hyvin tehty brändisuunnittelu vastaa tiivistettynä kysymyksiin: mitä brändinne edustaa, miksi se on olemassa, miten erottaudutte kilpailijoistanne ja mitä lisäarvoa asiakkaanne saavat.

Se ottaa kantaa myös viestintätyyliin (tone of voice ja viestikärjet) ja visuaalisen ilmeen elementteihin (värit, kuvat, fontit, graafiset elementit).

Kokoamme brändinne ytimen yksiin kansiin Brand Bookin muotoon ja siirrämme tämän ajatuksen tyylikkäästi verkkosivustollenne tai -kauppaanne.

Brändisuunnittelu on hedelmällisintä toteuttaa ennen verkkosivu- tai kauppauudistusta, mutta se onnistuu toki myös erillisenä projektina.

Aloitetaanko?

3. Avainsanatutkimus

Avainsanatutkimus kertoo, millä hakutermeillä teidän olisi viisainta näkyä hakukoneissa, jotta saatte mahdollisimman paljon ostovalmista liikennettä sivustollenne. Se myös paljastaa, millä osa-alueilla sivustollanne on puutteita hakukonenäkyvyyden osalta ja millä avainsanoilla hakukonenäkyvyys saadaan kasvuun.

Suosittelemme avainsanatutkimuksen toteuttamista jokaisen verkkosivusto- ja kauppaprojektin alussa, jotta voimme hakukoneoptimoida sivuston oikealla tavalla ja asiakkaanne löytävät uuden sivuston nopeasti julkaisun jälkeen.

Aloitetaanko?

4. Vaatimusmäärittely

Vaatimusmäärittely on erittäin tärkeää tehdä jokaisessa verkkosivuprojektissa. Sen tarkoitus on yksinkertaisuudessaan määritellä miten eri osioita teknisesti toteutetaan, miten kaikki toimii ja data liikkuu sekä miten sivustoa esimerkiksi päivitetään.

Vaatimusmäärittely toimii yhteisenä dokumenttina meidän ja asiakkaan välillä, pitäen molemmat osapuolet yhteisymmärryksessä verkkosivuston vaatimuksista ja toiminnallisuuksista.

Vaatimusmäärittely toimii myös web-kehittäjien askelmerkkeinä teknisessä kehityksessä. Dokumentin sisältö syntyy projektin alussa ja sitä tarkennetaan ja päivitetään projektin määrittely- ja suunnitteluvaiheessa sekä projektin edetessä.

5. Käyttöliittymäsuunnittelu

Hyvin tehty käyttöliittymäsuunnittelu korreloi suoraan verkkosivuston tai -kaupan myynnin kasvun kanssa.

Hyvästä käyttöliittymästä tieto löytyy nopeasti, eri kohderyhmät tunnistavat itsensä, sivuston selailu on miellyttävää, käyttökokemus on hyvä ja sivuston rakenne on hierarkisesti looginen.

Tästä syystä emme käytä mitään valmiita sivupohjia, vaan suunnittelemme käyttöliittymän juuri teidän tavoitteita ja asiakkaita varten.

Aloitetaanko?

6. Ulkoasusuunnittelu ja prototyyppi

Hyvä layout-suunnittelu mahdollista arvojenne, kulttuurinne ja erottuvuustekijöidenne kommunikoinnin vaikuttavalla tavalla.

Tämä on se paikka, missä saamme asiakkaanne sanomaan "wow!", kun he saapuvat sivustollenne.

Positiivisten tunteiden ja hyvän ensivaikutelman herättäminen on tärkeää, mikäli haluatte saada asiakkaanne viihtymään sivustollanne pidempään. Siksi tätäkään vaihetta ei kannata aliarvioida tai mennä sieltä, mistä aita on matalin.

Toteutamme ulkoasusuunnittelun yhteydessä myös puolitoiminnallisen prototyypin, mitä pääsette testaamaan ennen sivuston tai kaupan teknistä toteutusta.

Aloitetaanko?

Mitä uusi verkkosivusto tai -kauppa maksaa?

Meidän verkkosivu- ja kauppaprojektit ovat tyypillisesti 10 000 € - 30 000 € hintahaarukassa. 10 000 € projekteissa ei tyypillisesti ole kovin laajoja teknisiä toiminnallisuuksia, kun taas 30 000 € keisseissä rakennamme integraatiota tai muita teknisiä ratkaisuja useampiakin. Alla on kaksi esimerkkiä, joista saat hieman osviittaa oman projektinne hintalapusta.
Maltillinen budjetti
10 000 € /projekti
Sisältö:
  • Kickoff
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Ulkoasusuunnittelu + prototyyppi
  • Tekninen toteutus
  • Käytön koulutus
  • Testaus
  • Julkaisu
  • Julkaisun jälkeinen testaus
Reilumpi budjetti
n. 30 000 € /projekti
Sisältö:
  • Brändityöpaja + Brand Bookin rakennus
  • Luovan idean määritys
  • Ostajapersoonien määrittely
  • Verkkosivu- tai kauppaprojektin kickoff
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Ulkoasusuunnittelu + prototyyppi
  • Tekninen toteutus
  • Integraatiot + kustomoidut toiminnallisuudet
  • Käytön koulutus
  • Testaus
  • Julkaisu
  • Julkaisun jälkeinen testaus

Paraskin suunnitelma tarvitsee toteutuksen

WordPress-verkkosivujen ja WooCommerce-verkkokauppojen tuotanto ja kehitys

Yksikään loistava suunnittelutyö ei tuota tulosta jos sille ei tehdä laadukasta teknistä toteutusta.

Emme käytä mitään valmiita sivupohjia, vaan räätälöimme sivuston tai kaupan juuri teidän tarpeisiin. Näin emme joudu tekemään lopputuloksen kanssa mitään kompromisseja vaan kaikki toimii kuten on suunniteltukin.

Katso, millä keinovalikoimalla toteutamme teille myyntiä tuottavat verkkosivut tai -kaupan 👇

Palvelut:
1. WordPress- ja Woocommerce-kehitystyö
2. Integraatiot
3. Ylläpito ja jatkuva kehitys
Näytä lisää tuotannosta ja kehityksestä
+
Nämä palvelut takaavat huipputason lopputuloksen
X

1. WordPress- ja Woocommerce-kehitystyö

Toteutamme uuden sivustonne wordpressin päälle hyödyntäen wordpress-kehityksen parhaita käytäntöjä. Käytämme omaa teemaamme, jotta minkään valmispohjan rajoitteet eivät tule pilaamaan yhteisen projektimme tavoitteita.

Verkkokauppatoteutukset rakennamme WooCommercella ja räätälöimme ominaisuudet asiakkaitanne varten.

Halusittepa verkkokauppaanne tuotteiden kustomointiin tarkoitettuja laskureita, monivaiheisia ostopolkuja tai kompleksisia hinnoittelumalleja, tämä kaikki onnistuu.

Aloitetaanko?

2. Integraatiot

Nykyään yhä useampi verkkosivustototeutus pitää sisällään integraation yhteen tai useampaan järjestelmään.

Ehkä haluatte viedä kaikki uudet liidit suoraan CRM-järjestelmäänne, näyttää tarkat varastosaldot verkkokaupassa tai siirtää asiakkaidenne tilaukset verkkosivustolta laskutukseen.

Nämä kaikki onnistuvat integraatioidemme avulla.

Aloitetaanko?

3. Ylläpito ja jatkuva kehitys

Kun julkaisemme uuden sivustonne, siirrämme sen ylläpitoomme ja aloitamme jatkokehitysvaiheen.

Ylläpitomme varmistaa sen, että sivustonne pysyy toimintavarmana ja tietoturvallisena. Huolehdimme päivityksistä puolestanne ja olemme apunanne aina, kun sitä tarvitsette.

Jatkokehityksessä taas mittaamme sivuston tai kaupan tuloksia ja tuomme uusia toiminnallisuuksia, mikäli uskomme saavamme niillä teille lisää kauppaa. Päätökset pohjaamme dataan ja tulokset osoitamme euroissa.

Voit tutustua lisää jatkuviin kehitypalveluihimme tästä 👇

Kehity‍ tiedolla