Lisää liikevaihtoa verkkokaupalla

Verkkokauppa on parhaimmillaan yrityksen suurin liikevaihtoa tekevä kokonaisuus. Pienemmässäkin roolissa verkkokaupan merkitys voi olla merkittävä. Nykypäivän verkkokaupat toimivat pitkälti markkinoinnin automaatioilla, joiden tarkoitus on ensin ohjata potentiaalinen ostaja sivustolle, sitten tutustuttaa tuotteisiin, vakuuttaa asiakas ostamaan, tehdä lisämyyntiä, saada asiakas ostamaan mahdollisimman tuottava kokonaisuus ja oston jälkeenkin vielä aktivoida asiakasta joko ostamaan uudestaan tai arvostelemaan ostamansa tuote ja sitä kautta helpottamaan muiden ostopäätöstä. Kaikki tämä ilman, että verkkokauppiaan tarvitsee itse tehdä näiden toimintojen eteen välttämättä yhtään mitään.

Sininen Härkä ja WooCommerce-verkkokaupat

Sininen Härkä toteuttaa WooCommerce-verkkokauppoja aina myynnillisestä näkökulmasta ja siksi rakennammekin verkkokaupat alusta asti asiakkaan tehokasta ostopolkua ja mahdollisimman korkeita konversioita ajatellen. Tämä tapahtuu kustomoimalla ulkoasu ja verkkokaupan ominaisuuden kokonaisuudessaan siten, että verkkokaupalla pystytään saamaan parasta mahdollista tulosta juuri asiakkaan tuotteilla tai palveluilla. Projekti ei suinkaan lopu, kun kauppa saadaan auki, vaan täydellisen timantin hiomiseen vaaditaan pitkäaikaista kehitystyötä, jonka avulla ostoprosessit ja konversiot saadaan optimoitua parhaalle mahdolliselle tasolle. Ei riitä, että sivustolle saadaan paljon kävijöitä. Tärkeämmässä roolissa ovat tarkkaan kohdennettu kohderyhmä, mitattavien konversioiden määrä ja kasvu sekä tilastoidut markkinoinnin tulokset, jotka mahdollistavat tehokkaan myynnin kasvun.

Mitä me tarjoamme?

Sinisen Härän toteuttamat verkkokaupat ovat asiakkaan tarpeisiin räätälöityjä ja suunniteltuja sekä myyntiä tukevia kokonaisuuksia. Verkkokauppa rakennetaan aina lähtökohtaisesti myynnillisestä näkökulmasta asiakkaan tavoitteet huomioiden. Suhtaudumme intohimolla verkkokauppojen kehittämiseen ja koemme, että meillä on verkkokauppiaille paljontarjottavaa kokonaisvaltaisessa palveluntarjonnassamme. Laadukkaan verkkokaupan lisäksi saat meistä myös yhteistyökumppaniksi kehityshaluisia tyyppejä, jotka todella välittävät yritystoiminnastasi ja sen kasvattamisesta. Haluamme rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita ja siinä olemmekin onnistuneet erinomaisesti.

Muutamia toteut­tamiamme verkkokaup­paprojekteja:

Tsekkaa lisää referenssejä asiakkaat-sivulta!

Verkkokauppoja suunnitellessa tänä päivänä oikeastaan vain oma mielikuvitus on rajana. Tärkeintä on kuitenkin, että verkkokaupan ostopolut mietitään asiakkaan kannalta toimiviksi. Asiakkaan ostopäätökseen vaikuttaa moni tekijä sivuston visuaalisuudesta ja käytettävyydestä, toimitus ja maksutapoihin. Kaiken pitää olla kunnossa toimivan kokonaisuuden tarjoamiseksi. Ja vaikka näyttäisi siltä, että kaikki on kunnossa, niin oletko tilastoinut ostopolun eri vaiheita ja seurannut missä vaiheessa käyttäjiä tippuu ostopolulta pois?

Nico, CEO & Founder