Vaikuta ostopäätökseen ja välitä haluamaasi viestiä

Tiesitkö, että noin 70 % asiakkaista on jo tehnyt päätöksen toimittajan valinnasta, siinä vaiheessa, kun he ottavat yhteyttä. Mikäli yrityksesi visuaalinen ilme ei vastaa asiakkaan odotuksia tai tarjoamasi palvelun tai tuotteen laatua, saattavat he ostaa tuotteen tai palvelun kilpailijalta ainoastaan huonosti toteutetun tai visuaalisesti heikon yritysilmeen takia.

Ota yhteyttä

EduExcellencen verkkosivuprojekti lähti hyvällä energialla käyntiin ja tuntuu, että puhumme samaa kieltä. Visuaalisen ilmeen ja sivustorakenteen suunnittelussa Sininen Härkä kuunteli meitä tarkalla korvalla. Ilmeen ja sivurakenteen päivittäminen onnistuikin sujuvasti ja toivomamme viilaukset ketterästi. Sininen Härkä vakuutti meidät jo, vaikka verkkosivujen uudistamisprojekti on vielä kesken. Maltamme tuskin odottaa lopputulosta!

Marja Tiainen
Hallintopäällikkö, EduExcellence

Laadukkaalla visuaalisella ilmeellä ja huolellisella graafisella suunnittelulla vaikutamme asiakkaiden ostopäätöksiin ja välitämme visuaalisesti yrityksen viestiä. Visuaalinen ilme on tänä päivänä entistä suuremmassa roolissa markkinointia. Sanonta, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ei ole tuulesta tempaistu vaan visuaalisilla elementeillä voidaan oikeasti vaikuttaa asiakkaiden ostopäätökseen tekstiä huomattavasti paremmin. Tietysti graafinen suunnittelu on niin paljon muutakin kuin kuvien käyttöä. Se on kokonaisvaltaista visuaalisen brändin rakentamista ja mielikuvan luomista.

Ota yhteyttä

Vaikuta ostopäätökseen visuaalisella ilmeellä

Kun potentiaalinen asiakas saapuu yrityksen verkkosivuille, ensimmäinen asia, jonka henkilö näkee, on visuaalinen kokonaiskuva. Se vaikuttaa asiakkaan mielikuvaan yrityksestä välittömästi. Vaikutus voi olla positiivinen, negatiivinen tai jotain siltä väliltä. Huolitellulla ja hyvin suunnitellulla visuaalisella ilmeellä voidaan vaikuttaa merkittävästi asiakkaan ostohalukkuuteen ja sitä kautta koko verkkosivuston konversioprosenttiin. Mitä vaikuttuneemmaksi asiakkaan saa, sen todennäköisemmin hän ostaa tuotteen tai palvelun.

Työn laatu vastaa visuaalista ilmettä

Visuaalisella ilmeellä vaikutetaan myös henkilön mielikuvaan työn laadukkuudesta. Kuvittele tilanne, että saavut yrityksen verkkosivuille tai verkkokauppaan. Sivut eivät näytä edustavilta, vaan pahimmassa tapauksessa omasta mielestäsi hirveiltä. Millaisen mielikuvan saat yrityksen tarjoamista palveluista? Et ainakaan kovin positiivista. Vaikka todellisuudessa näillä kahdella ei välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa, on parempi esittää laadukasta palvelua tai tuotteita tarjoava yritys, niin hyvässä valossa kuin se ansaitsee.

Ota yhteyttä

Mitä tarjoamme?

Teemme graafista suunnittelua suurella sydämellä alkaen logoista ja visuaalisesta ilmeestä käytännössä ilmeen soveltamiseen. Toisin sanoen, suunnittelemme niin aloittaville kuin vanhemmillekin yrityksille muun muassa seuraavia: logot, tekstityypit, värimaailmat, kuvamaailmat, käyntikortit ja verkkosivujen layoutit eli leiskat.

Graafinen ja visuaalinen suunnittelu alkaa aina yrityksen ja brändin ytimestä. Visuaalisen ilmeen tärkein tehtävä on luoda ulkonäkö sille pääviestille ja niille arvoille, mille yritys on rakennettu ja minkä pohjalta se toimii.

Milla, Visual Designer

Uusimmat kirjoitukset graafisesta suunnittelusta