Löydy
verkosta

Jotta voitte tehdä reipasta myyntiä verkosta, asiakkaidenne pitää ensin löytää palveluidenne tai tuotteidenne luo.

Autamme sinua saamaan lisää ostavia asiakkaita sivustollenne tai verkkokauppaanne. Kanavia ja keinoja on monia, mutta tärkeintä on olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Laitettaisiinko teidänkin sivusto löytymään ja liikenne roimaan kasvuun?

Ole siellä, missä asiakkaanne ovat

Digimarkkinointi

Verkkosivustonne tai -kauppanne ei myy yhtikäs mitään jos ostavat asiakkaat eivät päädy sinne.

Digimarkkinoinnilla saatte nopeasti liikennettä sivustollenne eri kanavista kuten Facebookista, Instagramista, LinkedInistä, TikTokista tai vaikkapa Googlesta - ja vieläpä tarkasti kohdennettuna.

Sinun ei tarvitse tietää, mitä kanavia teidän tulisi käyttää ja miksi - siksi me olemme täällä!

Meiltä saat digimarkkinoinnin pelikirjan, mikä herättää kohderyhmänne mielenkiinnon, tuottaa heille arvoa ja saa aikaan toimintaa.

Katso alta, miten digimarkkinointinne käännetään kulusta reilua tuottoa takovaksi investoinniksi 👇

Palvelut:
Markkinoinnin suunnitelmat ja strategiat
Ulkoistettu digimarkkinointitiimi
Näytä lisää digimarkkinoinnin suunnittelusta
+
Näin löydytte verkosta paremmin
X

Markkinoinnin suunnitelmat ja strategiat

Teemme jokaisen asiakkaamme kohdalla runsaasti taustatyötä, jotta teemme oikeita asioita myynnin kasvattamiseksi.

Toteuttamamme markkinointisuunnitelma perustuu yhdessä pidettävään kickoffiin, jossa käymme läpi digimarkkinointinne tavoitteita, mainostettavia palveluita, niiden erottuvuustekijöitä, kohderyhmiä ja ostajapersoonia.

Paneudumme ydinosaamiseenne, strategiaannne, kasvutavoitteisiinne ja syihin, miksi digimarkkinointi ei ole aiemmin tuottanut riittävästi myyntiä. Osallistamme sinua ja muita asiantuntijoitanne suunnittelemaan digimarkkinoinnin isoja linjoja ja pohtimaan, millaisia viestejä kohderyhmällenne kannattaa lähettää.

Käytämme markkinoinnin pohjalla tietysti myös brändiohjeistustanne, jotta viestit ja visut ovat yhdenmukaiset kaikissa kanavissa.

Hyvällä suunnittelutyöllä takaamme parhaat mahdolliset kanavavalinnat sekä riittävän budjetin, jotta myyntitavoitteet saadaan saavutettua.

Aloitetaanko?

Ulkoistettu digimarkkinointitiimi

Ulkoistettu digimarkkinointitiimimme pitää huolen siitä, että yhdessä luotua markkinointisuunnitelmaa edistetään sovitulla tavalla ja tulokset kehittyvät.

Kasaamme tiimimme aina asiakaskohtaisesti, joten saatte avuksenne asiantuntijat, jotka tietävät, miten hommat saadaan pelittämään. Tarkoituksenamme on tehdä mahdollisimman tiivistä yhteistyötä ja olla sisällä yrityksenne tekemisessä, jotta arki on sujuvaa ja helppoa.

Ulkoistettu digimarkkinointiimi tekee töitä yhdessä määritetyn tavoitteen eteen kuukausipohjaisella mallilla. Näin resursointi on selkeää, budjetointi helppoa ja ennakoitavaa ja tulokset kehittyvät koko ajan.

Tiimin tehtäviä voivat olla mm. digimainonnan toteutus ja optimointi, verkkosivuston kehitys, kampanjoiden suunnittelu, sisällöntuotanto, uutiskirjeiden lähetys, automaatioiden suunnittelu ja rakennus tai hakukoneoptimoinnin kehittäminen.

Vaihdamme tekemisen painatusta aina tavoitteidenne mukaisesti. Joskus tarvitaan lisää liidejä, joskus lisää suoraa kauppaa tai joskus pitää onnistua hurmaamaan uudet työntekijät mukaan tarinaanne. Ulkoistettu digimarkkinointitiimimme kykenee näihin kaikkiin.

Istumme kanssasi alas joka kuu, käymme läpi tuloksia ja suunnittelemme yhdessä tulevaa pohjautuen kampanjoista saatuun dataan, palautteeseen ja tuloksiin.

Aloitetaanko?

Mitä myyntiä tuottava digimarkkinointi maksaa?

Digimarkkinointipakettimme ovat tyypillisesti 1000 € - 7000 € /kk hintaluokassa. Paketin hintaan vaikuttaa tietysti se, miten paljon tiimimme tekee töitä myyntinne eteen. Jaamme markkinoinnin kokonaisbudjetin aina parhaalla mahdollisella tavalla median ja työn välillä – tavoitteet edellä. Hyvä digimarkkinoinnin suunnittelu sisältää esim. suunnittelun workshopin, avainsanatutkimuksen sekä sisältö- ja markkinointisuunnitelman eri kanaviin. Lisäksi alkuvaiheessa varmistetaan, että käytössä on kaikki tarvittavat markkinointikanavat ja että kävijä- sekä konversiodataa kertyy. Kustannuksia suunnitteluosuudesta kertyy yleensä 2500-8000 € riippuen kokonaisuuden laajuudesta.
Aloituskustannukset
5000 € - 10.000 € /startti
Sisältö:
  • Kickoff
  • Ostajapersoonien määritys
  • Markkinointisuunnitelman toteutus
  • Mainontakanavien käyttöönotto
  • Ensimmäisten kampanjoiden rakennus
  • Digimarkkinoinnin käynnistys
Kuukausipaketti - maltillinen budjetti
1000 € /kuukausi
Sisältö:
  • Ulkoistettu digimarkkinointitiimi
  • Google Ads
  • Facebook-mainonta
  • Raportointi ja kehitys
Kuukausipaketti - reilumpi budjetti
6000 € /kuukausi
Sisältö:
  • Google Ads + Shopping
  • Facebook + Instagram -mainonta
  • Hakukoneoptimoidut sisällöt, 1-2 kpl
  • Sähköpostimarkkinointi / uutiskirjeet
  • Sivuston kevyt kehitys
  • Raportointi ja kehitys
  • Kuukausipalaverit

Nouse hakukoneiden päälliköksi

Hakukonemarkkinointi

Hakukonemarkkinoinnilla tavoitat palveluitanne etsivät käyttäjät silloin, kun asia on heille ajankohtainen.

Toisin sanoen: olet näkyvillä oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Laadukkaalla tarkkaan kohdennetulla hakukonemarkkinoinnilla nostamme sisältönne hakutulosten kärkikastiin ja tuomme sivustollenne paljon potentiaalisia asiakkaita.

Teemme hakukonemarkkinointia sekä maksettuna hakukonemainontana että orgaanisena hakukoneoptimointina. Näiden yhdistelmä tuo lähes aina parhaan lopputuloksen.

Lue näistä lisää alta!

Palvelut:
Hakukonemainonta
Hakukoneoptimointi
Näytä lisää hakukonemarkkinoinnista
+
Hakukonemarkkinoinnin palvelut
X

Hakukonemainonta

Tarkkaan suunnitellulla hakukonemainonnalla mainoksesi näkyvät hakukoneissa oikealle yleisölle oikealla hetkellä. Me Härällä pohjaamme hakukonemainonnan aina avainsanatutkimukseen, asiakkaamme tavoitteisiin ja huolelliseen kohdennukseen ja kehitämme mainontaa saatuihin konversioihin pohjautuen. Näin mainonta on mahdollisimman hyvin kohdennettua ja saatte mahdollisimman hyvää tulosta.

Hakukonemainonta on tehokasta: parhaimmillaan saat hyviä sijoituksia hakukoneissa heti kampanjoiden käynnistyttyä. Tulokset kehittyvät kuitenkin entisestään ajan myötä, ja kaikista parhaita tuloksia saamme yleensä asiakkaillemme, joiden kanssa olemme tehneet hakukonemainontaa pidempään.

Teemme hakukonemainontaa Google Ads ja Microsoft Advertising -työkalujen avulla Googlessa ja Bingissä.

Aloitetaanko?

Hakukoneoptimointi

Tiesitkö, että suurin osa hakukoneissa tehtyjen hakujen klikkauksista osuu orgaanisille hakutuloksille? Mitä paremmilla orgaanisten hakutulosten sijainneilla yrityksenne näkyy, sitä luotettavammalta ja uskottavammalta brändinne näyttää – ja sitä enemmän liikennettä sivustollenne saatte.

Idea on nostaa sivustonne mahdollisimman hyville sijainnille hakukoneissa teille tärkeiden hakujen yhteydessä, ohjata potentiaalisia asiakkaita sivustollenne ja saada heidät konvertoitumaan eli ottamaan yhteyttä tai suorittamaan vastaava tärkeä toimenpide.

Parhaat ja kestävimmät hakukoneoptimoinnin tulokset saamme aikaan pitkäjänteisellä kehittävällä yhteistyöllä.

Me Härällä teemme hakukoneoptimointia sekä jokaisen sivustoprojektin yhteydessä että kuukausittaisella tasolla: pääsääntöisesti sisällöntuotannon eli blogien ja artikkeleiden kautta, mutta myös optimoimalla sivuston suorituskykyä ja tekniikkaa entistä toimivammaksi. Hyödynnämme myös avainsanatutkimusta ja Google Adsin sekä muiden työkalujen dataa.

Hakukoneoptimointi ja -mainonta tukevat toisiaan, ja molempia yhdistämällä saat parasta mahdollista vastinetta markkinointibudjetillesi.

Aloitetaanko?

Nappaa huomio kiinni sosiaalisesta mediasta

Some-markkinointi

Sosiaalisen median mainoskanavien suurin etu on niiden poikkeuksellisen tarkka kohdennus, jolla tavoitat haluamasi kohdeyleisön ja ohjaat heidät sivustollenne.

Voimme auttaa sinua tavoittamaan uusia asiakkaita, muistuttamaan nykyisiä olemassaolostanne, tarjoamaan mielenkiintoista sisältöä tai parantamaan brändinne tunnettuutta. Tavoitteenne ratkaisevat mihin näistä tähtäämme.

Somekanavatarjontaamme kuuluvat muun muassa Facebook, Instagram, TikTok ja LinkedIn.

Palvelut:
Maksettu sosiaalinen media
Orgaaninen sosiaalinen media
Näytä lisää sosiaalisesta mediasta
+
Sosiaalisen median palvelut
X

Maksettu sosiaalinen media

Sosiaalisen median mainonnalla tavoitat myös passiiviset asiakkaat, jotka eivät vielä tiedä tarvitsevansa yrityksenne palveluita tai tuotteita.

Voit tehdä maksetulla mainonnalla suoraa kauppaa, mutta usein se toimii erinomaisesti huomion herättäjänä ja bränditunnettuunne parantajana.

Ei kannata pohtia, viettääkö potentiaalinen yritysasiakkaanne aikaa näissä kanavissa – jokaisen yrityksen ja position takana on henkilö, joka yleensä tavoitetaan jostain digikanavasta, tavallisesti Facebookista, Instagramista tai LinkedInistä.

Maksetun somemainonnan avulla voimme paitsi tavoittaa uusia asiakkaita, myös herätellä vanhoja. Kun potentiaalinen asiakas on vieraillut sivustollanne esimerkiksi lukemassa palveluun liittyvää asiantuntijasisältöä, voimme muistuttaa häntä palveluistanne ja ohjata oikeaan suuntaan ostopolulla.

Aloitetaanko?

Orgaaninen sosiaalinen media

Kun maksetulla somemainonnalla tavoitat uusia asiakkuuksia, orgaaninen some puolestaan palvelee pääsääntöisesti olemassa olevaa yleisöä.

Järjestelmällisesti toteutettu orgaaninen somemarkkinointi tarjoaa tasaisesti sisältöä yrityksenne seuraajille ja pysytte heidän mielissä.

Orgaaninen sosiaalinen media on erittäin tärkeässä roolissa myös työnantajamielikuvan rakentamisessa. Olemme olleet mukana useissa rekrytoinneissa, joissa työnhakijat ovat maininneet somekanavien kautta syntyneen hyvän fiiliksen yhdeksi syyksi hakea uutta työpaikkaa.

Aloitetaanko?

Julkaise sisältöä, mikä löytyy ja tuntuu

Sisältömarkkinointi

Laadukas, liiketoimintalähtöinen ja kohderyhmiä kiinnostava sisältö toimii digimarkkinoinnin polttoaineena.

Erilaisilla sisällöillä, kuten palvelukuvauksilla, blogeilla, asiantuntija-artikkeleilla, ladattavilla oppailla ja uutiskirjeillä, herätät kohderyhmänne huomion ja houkuttelet heidät sivustollenne.

Hyvin tehty sisältö tuo laadukasta liikennettä saitillenne ja uusia ja tuoreita näkökulmia somekanaviinne, uutiskirjeisiinne ja automaatioihinne. Samalla se kehittää yrityksenne tunnettuutta, uskottavuutta ja myyntiä.

Parhaimmillaan yksi sisältö tuottaa tuloksia jopa vuosia eteenpäin.

Meillä Sinisellä Härällä sisällöntuotannon tiimimme keskittyy tavoitteellisen ja myynnillisen näkökulman lisäksi käytännönläheiseen ja ymmärrettävään sisältöön, jotta sisällöt eivät jätä lukijoitaan kylmäksi tai hämilleen.

Parhaimmat ja juuri kohdeyleisöänne kiinnostavat sisällöt syntyvät pitkäaikaisen yhteistyön kautta.

Palvelut:
Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto
Lisäarvoa tuovat asiantuntijasisällöt
Natiivimainonta
Näytä lisää sisältömarkkinoinnista
+
Näin sisällöntuotannolla kasvatetaan myyntiä
X

Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto

Haluaisitko verkkosisältöjesi löytyvän hakukonetulosten ykkössijoilta? Parhaimmillaan hakukoneoptimoidut sisällöt tuovat valtaosan verkkosivuston liikenteestä, eikä klikeistä tarvitse edes maksaa. Me autamme sinua muotoilemaan sivustonne sisällöt sellaisiksi, että ne toimivat hakukoneissa. Voimme tehdä tämän sivustoprojektin yhteydessä tai sen jälkeen.

Verkkosivuston sisältöjen muotoilun lisäksi teemme uutta hakukoneoptimoitua sisältöä, kuten blogeja ja artikkeleita. Hakukoneoptimoitu sisällöntuotantomme on suunnitelmallista ja perustuu lähtökohtaisesti tekemäämme avainsanatutkimukseen ja sisältösuunnitelmaan sekä asettamiinne tavoitteisiin. Sisältöjemme tuomaa konkreettista lisäarvoa seuraamme ja raportoimme esimerkiksi hakukonenäkyvyyden ja saatujen liidien kautta.

Aloitetaanko?

Lisäarvoa tuovat asiantuntijasisällöt

Sisältöihin lihaa luiden ympärille, siis lisäarvoa, saamme asiantuntijahaastatteluista. Kun haastattelemme sinua tai muita asiantuntijoitanne tekstejä varten, pääsevät äänenne ja asiantuntijuutenne kuuluviin sisällöissä ilman kirjoittamisen vaivaa. Voitte käyttää aikanne ydinosaamiseenne ja antaa meidän pitää huolen tiedon ja tarinoiden jakamisesta.

Asiakkaamme kokevat sisällöntuotannon tapamme erittäin toimivaksi, sillä se mahdollistaa myynnillisen ja markkinoinnillisen näkemyksen tuomisen sisältöihin asiantuntijuudesta ja faktoista tinkimättä. Yhdessä pystymme tuottamaan parasta mahdollista sisältöä samalla, kun sinulle ja asiantuntijoillenne jää enemmän aikaa konkreettiseen, tuottavaan tekemiseen. Kuten muutoinkin, myös asiantuntijasisällöissä parhaat tulokset syntyvät pitkäaikaisen yhteistyön avulla.

Aloitetaanko?

Natiivimainonta

Natiivimainonta on kattavaa, helposti lähestyttävää ja selkeästi kohdennettavaa mainontaa. Sen avulla tavoitat kohderyhmiä, jotka eivät välttämättä etsi palveluitanne aktiivisesti tai vietä aikaa sosiaalisissa medioissa. Suosittujen digimedioiden käyttö mainoskanavana lisää yrityksesi uskottavuutta ja luotettavuutta.

Erityisen toimivaa natiivimainonta on silloin, kun tarjoat potentiaalisille asiakkaille tietoa ja ideoita tai korostat palvelunne hyviä puolia. Natiivimainonta vaatiikin polttoaineekseen laadukasta ja lisäarvoa tuovaa sisältöä, kuten asiantuntija-artikkeleita. Suosittelemme natiivimainontaa sisällöntuotannon lisäksi, sillä hyvillä sisällöillä ei tee mitään, jos niitä ei näe kukaan.

Natiivimainonta on yksi nopeimmin kasvavista digimarkkinoinnin muodoista. Se on tyypillisesti artikkelimuotoista mainontaa, jota näytetään erilaisissa kaupallisissa medioissa ja uutissivustoilla.

Natiivimainonta ei erotu muusta valitun mainosmedian sisällöstä, sillä sisällöt tuodaan esiin artikkelinomaisina nostoina. Natiivimainonnan tarkoituksena on herättää kohderyhmän mielenkiinto ja saada heidät tutustumaan sisältöönne siirtymällä sivustollenne.

Aloitetaanko?