Tehokas ja tilastoitava digimarkkinointi

Digimarkkinointi on yksi niistä asioista, joista toimistollamme innostutaan päivä toisensa jälkeen, se minkä takia Sininen Härkä on Mainostoimisto Sininen Härkä. Digimarkkinointi on kiistatta yksi tämän päivän tehokkaimmista markkinoinnin kanavista. Digimarkkinointi pitää sisällään laaja-alaisen kattauksen tarkasti kohdennettavia ja mitattavia palveluita, jotka tekevät siitä kattavan ja tehokkaan kokonaisuuden.

Yhteistyö Sinisen Härän kanssa on joustavaa, nopeaa ja toimii moitteettomasti. Nettisivuprojektimme toteutui aikataulussa ja annetussa budjetissa. Aloitimme projektin yhteydessä myös digimarkkinoinnin, joka on tuonut sivustollemme lisää kävijöitä ja kasvattanut liidien määrää.

Timo Lipiäinen
Markkinointijohtaja, Chilit Oy

Digimarkkinointi mahdollistaa ennen kaikkea myös sivuston ja markkinoinnin tehokkuuden mittaamisen, jolloin käytettävä budjetti ja sen tuoma tuotto ovat tarkoin mitattavissa. Teemmekin digimarkkinointia asiakkaillemme aina siitä näkökulmasta, että kaikki markkinointiin laitettavat eurot on saatava tilastollisesti takaisin – mielellään moninkertaisesti.

Sopiva markkinointikanava yrityksellesi

Erilaiset tuotteet ja palvelut vaativat erilaiset kanavat mainostamiseen. Hakusanamarkkinoinnilla tavoitetaan tuotteita tai palveluita etsivät asiakkaat. Sosiaalisen median kanavista tai Display-verkostosta tavoittaa käyttäjiä, jotka eivät välttämättä aktiivisesti etsi tuotetta tai palvelua. Uudelleenmarkkinoinnilla muistutetaan potentiaalista asiakasta ostoksen loppuun suorittamisesta ja somekanavien seurantatägien avulla mainokset voidaan tuoda myös sosiaalisen median puolelle.

Analytiikalla lisää tuottavuutta

Analytiikan tuoman datan avulla myyntiä saadaan kasvatettua entisestään, kun mainoksia, kohdennusta ja laskeutumissivuja saadaan hiottua entistä paremmiksi. Analytiikan tarjoama data mainonnan tuottavuudesta ja laskeutumissivujen käyttökokemuksesta auttavat kehittämään sivustoa ja sitä kautta tuottamaan entistä parempaa tulosta. Sivuston seurannan ja optimoinnin lisäksi analytiikka auttaa budjetin kohdentamisessa kaikista parhaiten konversioita tuottaviin markkinointikanaviin.

Mitä tarjoamme?

Haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaista, kustannustehokasta ja tuloksellista digitaalista markkinointia, johon kuuluu valikoima erilaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia. Kanavat valitaan aina asiakaskohtaisesti tarkoituksena tietysti saada lisättyä myyntiä mahdollisimman paljon käytössä olevalla budjetilla. Olemme tosin usein huomanneet, että kun hyviä tuloksia saadaan, myös budjetti kasvaa yllättävänkin nopeasti, jotta voidaan myydä entistä enemmän.

Tsekkaa referenssit asiakkaat-sivulta!

Digimarkkinointi on kustannustehokasta ja hyvin kohdennettua, helposti mitattavaa sekä tärkeä osa yrityksen myyntiprosessia. Ota muhun yhteyttä, niin laitetaan myös teidän yrityksen markkinointi kuntoon!

Mikko, Sales Director & Project Manager