Digimarkkinointi mahdollistaa ennen kaikkea myös sivuston ja markkinoinnin tehokkuuden mittaamisen, jolloin käytettävä budjetti ja sen tuoma tuotto ovat tarkoin mitattavissa. Teemmekin digimarkkinointia asiakkaillemme aina siitä näkökulmasta, että kaikki markkinointiin laitettavat eurot on saatava tilastollisesti takaisin – mielellään moninkertaisesti.
Sopiva markkinointikanava yrityksellesi
Erilaiset tuotteet ja palvelut vaativat erilaiset kanavat mainostamiseen. Hakusanamarkkinoinnilla tavoitetaan tuotteita tai palveluita etsivät asiakkaat. Sosiaalisen median kanavista tai Display-verkostosta tavoittaa käyttäjiä, jotka eivät välttämättä aktiivisesti etsi tuotetta tai palvelua. Uudelleenmarkkinoinnilla muistutetaan potentiaalista asiakasta ostoksen loppuun suorittamisesta ja somekanavien seurantatägien avulla mainokset voidaan tuoda myös sosiaalisen median puolelle.
Analytiikalla lisää tuottavuutta
Analytiikan tuoman datan avulla myyntiä saadaan kasvatettua entisestään, kun mainoksia, kohdennusta ja laskeutumissivuja saadaan hiottua entistä paremmiksi. Analytiikan tarjoama data mainonnan tuottavuudesta ja laskeutumissivujen käyttökokemuksesta auttavat kehittämään sivustoa ja sitä kautta tuottamaan entistä parempaa tulosta. Sivuston seurannan ja optimoinnin lisäksi analytiikka auttaa budjetin kohdentamisessa kaikista parhaiten konversioita tuottaviin markkinointikanaviin.
Mitä tarjoamme?
Haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaista, kustannustehokasta ja tuloksellista digitaalista markkinointia, johon kuuluu valikoima erilaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia. Kanavat valitaan aina asiakaskohtaisesti tarkoituksena tietysti saada lisättyä myyntiä mahdollisimman paljon käytössä olevalla budjetilla. Olemme tosin usein huomanneet, että kun hyviä tuloksia saadaan, myös budjetti kasvaa yllättävänkin nopeasti, jotta voidaan myydä entistä enemmän.
Tsekkaa referenssit asiakkaat-sivulta!