Ulkois­tettu
digi­markki­nointi­päällikkö

Kokonaisvaltainen markkinointikonsepti

Ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö on Sinisen Härän tarjoama kokonaisvaltainen markkinointikonsepti, jonka tarkoituksena on sovituin keinoin parantaa asiakkaan digitaalista näkyvyyttä ja tukea myynnin lisäämisessä ja uusasiakashankinnassa. Ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö on kohdistettu erityisesti yrityksille, jotka tarvitsevat laaja-alaisesti tukea markkinoinnissa.

Ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö -palvelun ehdottomana etuna on sen skaalautuvuus – asiakas maksaa palveluntarjoajalle työhön käytetystä ajasta, eikä niinkään tehdyistä työtehtävistä. Lisäksi etuna on myös se, että asiakas tietää markkinoinnin kustannukset tarkasti etukäteen.

Tavoitteet

  • Tuottaa asiakkaalle arvokasta lisäarvoa markkinoinnin ja viestinnän keinoin
  • Toimia asiakkaan yhteyshenkilöiden kanssa tiiviissä yhteistyössä asiakasyrityksen näkyvyyden nostamiseksi ja myynnin lisäämiseksi
  • Sinisen Härän yhteyshenkilö tuntee asiakasyrityksen liiketoiminnan ja tavoitteet ”kuin omat taskunsa”

Ulkoistuksen edut

  • Markkinoinnin ammattilainen käytössä juuri sen aikaa, kun on tarve
  • Vaikka yhteyshenkilö tuntee asiakasyrityksen kuin omat taskunsa, tulee näkemys markkinointiin ja viestintään kuitenkin ulkopuolelta
  • Ennalta sovittu kuukausihinta – budjetointia ja panostuksen määrää muutetaan vain, mikäli asiakasyrityksen volyymia halutaan kasvattaa
  • Tehoa omaan tekemiseen – asiakasyritys saa keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa
  • Ei työnantajakuluja
  • Yhteyshenkilö nopeasti saatavilla

Ulkoistetun digimarkkinointipäällikön työtehtäviä esimerkiksi

  • Verkkosivuston seuranta, kehitys, hakukoneoptimointi ja konversio-optimointi
  • Asiakasyrityksen näkyvyyden nostaminen verkossa ja sosiaalisessa mediassa
  • Markkinoinnin seuranta ja optimointi
  • Uusien markkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus + budjetointi
  • Markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus (some-mainoskampanjoiden sisällöntuotanto, uutiskirje, artikkelit)
  • Noin 0,5-1 h palaveri asiakkaan kanssa kerran tai kaksi kuussa – Sinisen Härän toimistolla Vallilassa, etänä tai asiakkaan tiloissa. Palaverissa käydään läpi seuraavien viikkojen suunnitelmaa, tavoitteita ja esim. mahdollisia sisältö- ja markkinointiehdotuksia asiakkaan puolelta.
  • Kirjallinen raportti asiakkaalle tehdystä työstä ja tuloksista kuukausitasolla

Ota yhteyttä

Ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö on ollut todella suosittu digimarkkinoinnin kokonaisuus monelle meidän asiakkaalle. Voimme sopia yhdestä kokonaispaketista sen sijaan, että kaikista markkinoinnin kanavista tehtäisiin sopimus erikseen. Kokonaisuus on ennen kaikkea myös joustava ja monipuolinen ja juuri näistä ominaisuuksista olemmekin saaneet kiitosta.

Nico, CEO & Founder