Opas toimitetaan sähköpostiisi heti.
Haluamme ilmoittaa, että lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti.
Lähettämällä lomakkeen liityt myös Mainostoimisto Sininen Härkä Oy:n uutiskirjelistalle. Halutessasi voit poistua uutiskirjelistalta helposti viestin lopussa olevan Unsubscribe-painikkeen avulla.
– Tilanteen kartoitus? Mistä tietää, että verkkosivut tulisi uudistaa?
– Projektin tavoitteiden asettaminen
– Tarjouspyynnön laatiminen
– Sopivien toteuttajaehdokkaiden löytäminen
– Tarjousten vertailu ja yhteistyökumppanin valinta
”Onko teidänkin organisaatiossa muisteltu pelonsekaisin tuntein viimeisintä verkkosivuprojektia, joka meni heti alusta alkaen penkin alle? Ja kyllä, vastuu tulevasta projektista on langennut sinun harteillesi. Kaikki lähtee hyvästä tarjouspyynnöstä – sen avulla onnistut välttämään edellisen projektin ongelmat. Laatimalla hyvän tarjouspyynnön saat parempia ja helpommin vertailtavissa olevia tarjouksia.”
”Suosittelen rajaamaan potentiaalisten ehdokkaiden määrän noin viiteen. Rajaamalla saatte vietyä tarjouskilpailun aikataulussa maaliin, eikä toivottu projektin aloitus viivästy valinnan vaikeuden takia.”