Ilmainen verkkosivujen ostajan opas
Verkkosivujen ostajan opas
Tämän oppaan tarkoituksena on auttaa yrityksiä verkkosivujen ostamisessa. Oppaassa käydään läpi kilpailutuksessa huomioon otettavia asioita aina tarjouspyynnön laatimisesta toteuttajien vertailuun. Toivottavasti oppaasta on sinulle apua!
Oppaassa käydään läpi muun muassa:
– Tilanteen kartoitus? Mistä tietää, että verkkosivut tulisi uudistaa?
– Projektin tavoitteiden asettaminen
– Tarjouspyynnön laatiminen
– Sopivien toteuttajaehdokkaiden löytäminen
– Tarjousten vertailu ja yhteistyökumppanin valinta
Otteita oppaasta
”Onko teidänkin organisaatiossa muisteltu pelonsekaisin tuntein viimeisintä verkkosivuprojektia, joka meni heti alusta alkaen penkin alle? Ja kyllä, vastuu tulevasta projektista on langennut sinun harteillesi. Kaikki lähtee hyvästä tarjouspyynnöstä – sen avulla onnistut välttämään edellisen projektin ongelmat. Laatimalla hyvän tarjouspyynnön saat parempia ja helpommin vertailtavissa olevia tarjouksia.”
”Suosittelen rajaamaan potentiaalisten ehdokkaiden määrän noin viiteen. Rajaamalla saatte vietyä tarjouskilpailun aikataulussa maaliin, eikä toivottu projektin aloitus viivästy valinnan vaikeuden takia.”