Vain muutaman tonnin budjetilla…
Kuinka b2b-markkinoinnilla tehdään myyntiä yli 400k€ 12kk aikana?
Webinaari ke 27.11. klo 12-13
Webinaarin jälkeen tiedät, miten b2b-asiantuntijabisnekselle voidaan hankkia MARKKINOINTIVETOISESTI uutta myyntiä yli 400 000 € vain vuoden sisällä. Saat käyttöösi kaiken tiedon ja keinot, mitä tarvitset vastaavan koneiston rakentamiseen tyhjästä.
Olemme tehneet tämän tempun itse, joten et kuule ylätason teoriaa vaan arjen konkretiaa oikean esimerkin kautta.
Jos teette b2b-markkinointia ja ette ole onnistuneet tuottamaan riittävästi markkinointivetoista myyntiä … tämä webinaari voi olla parasta mahdollista lääkettä ongelmiinne!
Toimitusjohtaja: ”Mua kiinnostaa ainoastaan se, miten paljon markkinointi on tuottanut tuloksia? 🤨”
Kuulostaako tutulta, että toimitusjohtaja haluaa nähdä markkinoinnin kovia tuloksia heti huomenna ja sisimmässäsi tiedät, ettei tämä ole vielä realistista…
Samanaikaisesti sinun pitäisi pyytää lisää budjettia, jotta voisit rakentaa markkinointikoneistonne kuntoon ja päästä toimitusjohtajan haluamiin tuloksiin.
Sinulle on kuitenkin kerrottu, että budjettia annetaan heti lisää, kun vaan tuloksia syntyy…
ARGH!
Mitä ihmettä tällaisessa tilanteessa voisi tehdä? 🤯
Myönnettäköön, että nämä ovat todella haastavia tilanteita, joissa ratkaisu voi olla monen mutkan takana..
Ongelma on kuitenkin ratkaistavissa ja sinun kannattaa keskittyä tähän: pyri löytämään keinot, joilla saat aikaiseksi nopeita tuloksia ja samanaikaisesti rakennat pohjaa pitkän aikavälin tuloksille.
Näin voit saada toimitusjohtajanne tyytyväiseksi ja budjettihanat voivat aueta tärkeille kehitystöille yllättävänkin nopeasti.
Tämän webinaarin tavoitteena on auttaa sinua luomaan tyhjästä markkinointikoneisto, mikä todella tuo myyntiä ja luoda toimitusjohtajille ymmärrys, mitä markkinoinnilta oikeasti voi odottaa ja mitä kovat tulokset todella vaativat.
Toivottavasti löydät tästä arvokkaita vinkkejä sekä ratkaisuja ja onnistutte viemään markkinointinne uudelle tasolle 🙏 Tervetuloa mukaan!
Tässä webinaarissa kuulet tarkan kuvauksen, miten 400 000 € markkinointisuunnitelma luodaan ja kuinka se viedään onnistuneesti käytäntöön. Käymme läpi oikean case-esimerkin ja näet yksityiskohtaista dataa kampanjoiden tuloksista euroja myöden.
Webinaarin sisältö
Näin 400 000 € liikevaihdon tuottanut markkinointisuunnitelma toteutetaan onnistuneesti 12kk aikana
Voit kopioida tästä mallista parhaat palat ja ottaa ne heti käyttöön omassa markkinoinnissanne.
1
Mitä tarkoittaa markkinoinnin vahva pohja ja miksi sillä edes on väliä?
Käymme läpi, mitä markkinoinnin perustuksia sinun tulee rakentaa kuntoon ennen kuin voit odottaa saavasi markkinointivetoista myyntiä yli 400k.
2
Mistä palasista 400 000 € markkinointisuunnitelma koostuu?
Saat käyttöösi selkeän pohjan, jota hyödyntämällä huomioit kaikki tärkeimmät asiat markkinoinnin suunnitteluvaiheessa ja voit onnistua tuottamaan markkinointivetoista myyntiä jopa satoja tuhansia euroja.
3
Hämmentävän tehokas keinovalikoima yli 400 000 € myynteihin
Avaamme sinulle jokaisen kanavan, keinon ja kampanjan, jota on hyödynnetty yli 400k liikevaihdon toteuttamisessa.
Tämä keinovalikoima sopii suurimmalle osalle b2b-yrityksistä, joten nyt on hieno tilaisuus napsia nämä täsmävinkit talteen!
4
Liikenne, konversiot, kontaktit, liidit, kaupat, liikevaihto…kuulet, miten koko koneisto on toiminut!
Avaamme sinulle kampanjoiden lukuja ja tuloksia euroja myöden saakka. Näin konkreettista tulosten avaamista harvoin pääset näkemään.
Voit kerätä talteen vinkkejä, miten markkinoinnin tuloksia kannattaa raportoida ja mitkä luvut sekä mittarit ovat tärkeimpiä erityisesti b2b-markkinoinnissa.
5
6 askelta 400 000 € markkinointivetoiseen myyntiin:
6 selkeää ja heti toteutettavaa askelta, jotka voit nyt ottaa.
Toteuttamalla jokaisen askeleen huolellisesti, olet lähempänä satojen tuhansien markkinointivetoisia myyntejä.
Webinaarin hostina
Jaakko Innanen,
Chief growth officer,
Sininen Härkä
Jaakko tässä moro 👋
Olen taustaltani myyntiheppu ja aloitin työurani myyntihommista.
Pääsin näkemään heti työuran alkuvaiheista alkaen, mikä merkitys hyvällä markkinoinnilla voi olla b2b-myyntiin.
Kun markkinointi toimii, myynnin tekeminen on ihan helkutin helppoa ja kivaa.
Mutta jos markkinointi ei taas toimi, myynti voi olla todella tuskaista tervanjuontia, mitä harva jaksaa tehdä kovin pitkään…
Ja tästä syystä mua on aina ärsyttänyt jos markkinointi ei tee myynnistä yhtään helpompaa tai tehokkaampaa. Se on b2b-markkinoinnin tärkein tehtävä eikä mihinkään muuhun kuulu tyytyä.
Me ollaan Sinisellä Härällä tehty viimeisen vuoden aikana paljon töitä meidän oman markkinoinnin eteen ja ollaan hyödynnetty tuloksen tekemisessä meidän omia oppeja, joita jaetaan myös meidän asiakkaille.
Tuloksena ollaan tehty markkinointivetoista myyntiä yli 400k noin 12kk aikana ja mä haluan avata sulle pikselin tarkasti, miten tämä temppu on tehty.
Koska kyseessä on meidän omat kampanjat ja omat tulokset, mä voin jakaa sulle insightia erittäin avoimesti.
Jos sä haluat saada haltuusi markkinoinnin pelikirjan, jonka avulla on tehty samanaikaisesti myyntiä, että rakennettu pitkän aikavälin markkinointikoneistoa kuntoon, sun kandee tulla mukaan.
Mä todella toivon, että mahdollisimman moni ottaisi tästä tarinasta oppeja matkaansa ja lähtisi tekemään asioita entistä paremmin.
Tervetuloa mukaan 😊 Toivottavasti nähdään webinaarissa 🙏
Webinaareistamme sanottua:
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
”Tää oli kyllä yksi vuoden parhaista webinaareista!”
– Jenni
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
”Ilmaiset webinaarit jakavat usein mielipiteitä, nyt on kuitenkin pakko antaa kehua Jaakko Innanen ja Sininen Härkä👏🏻 Sytytitte liidigenerointi liekkini uudelleen palamaan!🔥
Webinaarin jälkeen tuli itselleni kyllä vahva ja vakuuttunut olo siitä, että jos ja kun yeesiä tarvitsee näissä B2B puolen liidigenerointi kuvioissa niin tiedän heti kenen puoleen kääntyä!👍🏼😎 ”
– Inca
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
”Hyvä webinaari kyllä, hyvää duunia. Kiitos. Oon joskus ollu sun webinaarissa tai jossain demossa vuosia sit, ja oli kyllä hyvä setti silloinkin, mutta sun presentaatiotaidot on kehittyny kovalle tasolle 👍”
– Alex
Webinaari toimitusjohtajille sekä myynti- ja markkinointipäättäjille
Jos tunnistat itsesi näistä kriteereistä,
sinun kannatta tulla mukaan:
✅ Vastaat yrityksenne myynnistä tai liidituotannosta ja haluat päästä parempiin tuloksiin
✅ Olet toimitusjohtaja ja haluat ymmärtää, miten markkinointi saadaan tuottamaan uutta liikevaihtoa
✅ Haluat nähdä kovempia tuloksia digimarkkinoinnistanne
✅ Haluat käyttää digimarkkinoinnin resurssinne mahdollisimman tuloksekkaasti
✅ Et ole tyytyväinen tämän hetken liidituotantoonne tai myyntiinne
✅ Haluat löytää toimivan keinovalikoiman, millä tehdään tehokkaasti markkinointivetoista myyntiä
Ilmoittaudu mukaan ja rakenna yli 400k b2b-markkinointikoneisto
Ajankohta: ke 27.11.2024 klo 12-13
Kesto: 1h
Lisätiedot: Ilmoittautumalla saat myös tallenteen
Ilmoittautumalla liityt postituslistallemme, jotta voimme lähettää sinulle osallistumislinkin sekä muistutusviestit webinaarista. Pääset pois listalta milloin tahansa.
DIGIMARKKINOINTITOIMISTO SININEN HÄRKÄ
Autamme asiakkaitamme LÖYTYMÄÄN paremmin verkosta, MYYMÄÄN enemmän ja KEHITTYMÄÄN oikean tiedon ja datan avulla.
Olemme onnistuneet tuottamaan asiakkaillemme mm:
🔥 +114% lisää B2B-liidejä verkkosivustolta
🔥Yli 24x tuoton Google Ads -mainonnalle, missä 31 000 € budjetilla tehtiin lähes 800 000 € myyntiä kuukaudessa
🔥+210% lisää myyntiä B2C-verkkokauppaan
🔥Kuukauden aikana yli 8x tuotto some-mainonnalle B2C-verkkokauppaan ja +40% lisää myyntiä tärkeimpään tuotekategoriaan
🔥Verkkosivu-uudistuksella 7x enemmän b2b-liidejä
🔥 B2B-tapahtumamarkkinoinnin tavoitteiden ylitys 3,6-kertaisesti