Avoin työpaikka
Senior Marketing Manager
HAKUAIKA PÄÄTTYNYT.
Kiitos kaikille hakemuksista. Rekrytointi jatkuu suunnitellun prosessin mukaan haastatteluilla. Ilmoitamme kaikille hakijoille prosessin etenemisestä.
—
Lähde johtamaan asiakkuuksia, strategiaa ja tiimiä
Palkka: ~4500 €/kk + työsuhde-edut
Työskentely: Joustava / Etätyömahdollisuus
Aloitus: Toukokuu 2025 / Sopimuksen mukaan
—
Haluatko roolin, jossa pääset oikeasti johtamaan markkinointia, rakentamaan strategioita ja vaikuttamaan asiakkaiden liiketoimintaan? Sininen Härkä etsii Senior Marketing Manageria, joka vastaa asiakkuuksiemme digimarkkinoinnista ja ohjaa tiimiä toteuttamaan strategiat tuloksellisesti.
Tässä roolissa sinulla on vastuu asiakkaiden markkinointistrategioista ja – suunnitelmista ja niiden toimeenpanosta ja tuloksellisudesta yhdessä tiimin kanssa. Vedät asiantuntijatiimiä, varmistat selkeät roolitukset ja pidät kokonaisuuden hallinnassa. Sinä et vain koordinoi – sinä johdat.
Miksi tämä on sinulle oikea rooli?
- Täysi strateginen vastuu: Suunnittelet ja kehität asiakkaan markkinointia pitkällä tähtäimellä, et vain kampanjakohtaisesti.
- Tiimin johtaminen: Ohjaat asiantuntijatiimiä ja varmistat, että tehtävät etenevät sujuvasti ja laadukkaasti. Esihenkilötyöstä sovitaan erikseen.
- Monipuolisuus: Työskentelet eri toimialojen B2B- ja B2C-asiakkaiden kanssa ja suunnittelet markkinointia verkkosivujen ländäreiltä ja SEO:sta somen maksettuun mainontaan, sisältömarkkinointiin ja automaatioihin.
- Asiakastyön vapaus ja vastuu: Olet asiakkaiden pääyhteyshenkilö ja kehität asiakkuuksia, kasvattaen niiden arvoa lisämyynnin kautta.
- Tulokset näkyviksi: Seuraat ja raportoit markkinoinnin vaikutuksia liiketoimintaan – osaat kertoa selkeästi, mitä markkinoinnilla on saavutettu ja miten tuloksia voi kehittää.
Millainen työviikkosi voisi olla?
Maanantai – Vedät tiimipalaverin. Varmistat, että roolit ja vastuut ovat selkeät ja käytte yhdessä läpi tiimin tehtäväjaot ja viikon prioriteetit.
Tiistai – Rakennat markkinointistrategiaa ja suunnittelet asiakaspolkuja. Mietit, miten eri kanavat tukevat asiakasta parhaiten.
Keskiviikko – Käyt asiakkaidesi markkinointitulokset läpi, analysoit kehityskohteet ja varmistat, että työt ja kampanjat etenevät suunnitellusti.
Torstai – Asiakaspalaveri. Esittelet asiakkaalle strategian tai kampanjoiden tulokset ja seuraavat askeleet. Teet lisämyyntiehdotuksia, jotka tukevat asiakkaan tavoitteita.
Perjantai – Katsot viikon onnistumiset, arvioit mitä kehitetään seuraavaksi ja suunnittelet tulevan viikon toimenpiteet.
…ja tietty jonkun verran kaikkea muutakin.
Mitä odotamme sinulta?
🔹 Kokemusta strategisesta markkinoinnista ja projektinhallinnasta – olet jo johtanut markkinoinnin kokonaisuuksia ja hallinnut useita asiakkuuksia samanaikaisesti.
🔹 Kykyä kehittää ja kasvattaa asiakkuuksia – tunnistat asiakkaan tarpeet ja tarjoat lisämyynnin kautta oikeita ratkaisuja.
🔹 Kokemusta markkinoinnin mittaamisesta ja raportoinnista – osaat analysoida dataa ja esittää tulokset selkeästi asiakkaalle.
🔹 Vahvaa ymmärrystä digimarkkinoinnista – tunnet monikanavaisen markkinoinnin työkalut: verkkosivut ja laskeutumissivut, hakukoneoptimointi (SEO), hakukonemainonta (SEA), sosiaalinen media, natiivimainonta, sähköpostimarkkinointi ja automaatiot. Odotamme, että sinulla on konkreettista kokemusta myös kampanjoiden toteutuksesta. Vahvaksi eduksi katsotaan kokemuksesi hakukonemarkkinoinnista.
🔹 Tiimityötaitoja ja johtajuutta – varmistat, että asiantuntijat työskentelevät yhdessä, projektit etenevät sovitusti ja asiakkaat saavat tuloksia ja ovat tyytyväisiä.
🔹 Sujuvaa viestintää suomeksi ja englanniksi – pystyt johtamaan asiakkuuksia ja esittämään markkinoinnin tulokset selkeästi ainakin kahdella kielellä.
Miksi tämä työ ei ole kaikille?
- Jos et halua johtaa projekteja ja vastata asiakkuuksien markkinoinnista kokonaisvaltaisesti
- Jos asiakastyö ja lisämyynti eivät innosta sinua – tässä roolissa kehität asiakkuuksia aktiivisesti
- Jos et ole valmis tekemään päätöksiä ja viemään projekteja eteenpäin nopeasti muuttuvassa ympäristössä
- Meillä on pieni tiimi ja sinun täytyy varmasti välillä jeesiä tiimiä kampanjoiden kanssa myös itse – ethän siis pelkää työntää käsiä saveen
Mitä tarjoamme sinulle?
Meillä työskentely on joustavaa ja sopivan itsenäistä. Usein hauskaakin. Tulet osaksi kivojen, rentojen ja taitavien työkaverien joukkoa. Pienessä porukassa pystyt vaikuttamaan moneen aina työtavoista ja uusista asiakkuuksista pikkujoulujen ohjelmaan.
Pääset tekemään töitä suoraan asiakkaiden kanssa, muokkaamaan työnkuvaasi osaamisesi mukaiseksi ja opettelemaan uusia osa-alueita ja työkaluja – jos haluat. Saat käyttää työaikaa ammattitaitosi kehittämiseen kuukausittain.
- Vapauden ja vastuun johtaa mielenkiintoisten asiakkaiden markkinointia ja tiimejä
- Joustavan työn ja etätyömahdollisuuden sekä kunnon välineet
- Kilpailukykyisen palkan ja edut (~4500 €/kk)
- Laaja työterveysvakuutus ja muita henkilöstöetuja (ePassi ym.)
Sininen Härkä
Sininen Härkä on asiakaslähtöinen ja tuloshakuinen digimarkkinointitoimisto, joka auttaa asiakkaitaan kasvamaan ja kehittymään datan ja strategisen digimarkkinoinnin avulla. Työskentelemme erityisesti erilaisten B2B-palveluyritysten sekä verkkokauppojen kanssa.
Toimimme Löydy. Myy. Kehity. -metodilla:
🔹 Löydy – Varmistamme, että asiakkaamme löytyvät verkosta oikeista kanavista
🔹 Myy – Optimoimme myynti- ja markkinointiprosessit, jotta ne tukevat ennen kaikkea myyntiä
🔹 Kehity – Seuraamme ja optimoimme jatkuvasti, jotta tulokset paranevat
Meillä tehdään töitä no bullshit -asenteella, ja odotamme samaa sinulta.
Näin haet
HAKUAIKA PÄÄTTYNYT!
Jos haluat paikan, jossa pääset oikeasti vaikuttamaan ja johtamaan asiakkuuksia, laita hakemus tulemaan!
Vastaa muutamaan kysymykseen ja jätä lyhyt esittely itsestäsi LinkedIn-profiilisi linkin kanssa rekrybottimme kautta viimeistään 31.03.2025.
Lisätietoja rekryyn liittyen antaa Nico Härkönen: +358 40 822 2843.