Pohja
kuntoon

Digimarkkinointi tarvitsee aina vahvan ja vakaan pohjan, mikäli sillä halutaan saada tuntuvia ja kestäviä tuloksia.

Jos tuloksenne laahaavat ja et ole tyytyväinen tämän hetken tasoonne, syyt löytyvät todennäköisesti vaillinaisesti tehdystä pohjatyöstä.

Siksi suosittelemme, että laitat ensin pohjan kuntoon ennen kuin lähdet tekemään yhtäkään digimarkkinoinnin kampanjaa. Katso tältä sivulta, miten digimarkkinoinnin pohja laitetaan kuntoon ja tulokset nostetaan aivan uusiin korkeuksiin!

Digimarkkinoinnin tulokset tehdään verkkosivustolla

Verkkosivujen ja -kauppojen suunnittelu ja toteutus

Verkkosivustonne lopulta ratkaisee sen, miten digimarkkinointinne tuottaa tulosta.

Vahvan digimarkkinoinnin pohjan rakentaminen alkaa aina siitä, että verkkosivustonne tai -kauppanne laitetaan kuntoon.

Jos verkkosivut eivät toimi, mikään ei toimi.

Siksi suosittelemme aina, että laitatte verkkosivustonne tai -kauppanne myyntikuntoon ennen kuin lisäätte panostuksia mihinkään muuhun digimarkkinointiin.

Omaksumalla tämän ajattelumallin tulet säästämään markkinointieuroja ja saat rahoillesi todellista vastinetta roimien tulosten kautta.

Tutustu tästä, miten verkkosivut laitetaan kuntoon kertaheitolla 👇

Palvelut:
1. Brändisuunnittelu
2. Vaatimusmäärittely
3. Käyttöliittymäsuunnittelu
4. Ulkoasusuunnittelu ja prototyyppi
5. Tekninen toteutus (Wordpress & Woocommerce)
6. Integraatiot
7. Ylläpito ja jatkuva kehitys
Katso verkkosivu-uudistuksen vaiheet
+
Näin teemme verkkosivustostanne rahantekokoneen
X

1. Brändisuunnittelu

Jos haluatte erottua kilpailijoistanne tai vaikuttaa ostajan tunnekokemukseen, brändisuunnittelu on oiva keino.
Siksi aloitammekin verkkosivu ja -kauppaprojektimme hyvin usein brändisuunnittelulla.

Hyvin tehty brändisuunnittelu vastaa tiivistettynä kysymyksiin: mitä brändinne edustaa, miksi se on olemassa, miten erottaudutte kilpailijoistanne ja mitä lisäarvoa asiakkaanne saavat.

Se ottaa kantaa myös viestintätyyliin (tone of voice ja viestikärjet) ja visuaalisen ilmeen elementteihin (värit, kuvat, fontit, graafiset elementit).

Kokoamme brändinne ytimen yksiin kansiin Brand Bookin muotoon ja siirrämme tämän ajatuksen tyylikkäästi verkkosivustollenne tai -kauppaanne.

Brändisuunnittelu on hedelmällisintä toteuttaa ennen verkkosivu- tai kauppauudistusta, mutta se onnistuu toki myös erillisenä projektina.

Aloitetaanko?

2. Vaatimusmäärittely

Vaatimusmäärittely on erittäin tärkeää tehdä jokaisessa verkkosivuprojektissa. Sen tarkoitus on yksinkertaisuudessaan määritellä miten eri osioita teknisesti toteutetaan, miten kaikki toimii ja data liikkuu sekä miten sivustoa esimerkiksi päivitetään.

Vaatimusmäärittely toimii yhteisenä dokumenttina meidän ja asiakkaan välillä, pitäen molemmat osapuolet yhteisymmärryksessä verkkosivuston vaatimuksista ja toiminnallisuuksista.

Vaatimusmäärittely toimii myös web-kehittäjien askelmerkkeinä teknisessä kehityksessä. Dokumentin sisältö syntyy projektin alussa ja sitä tarkennetaan ja päivitetään projektin määrittely- ja suunnitteluvaiheessa sekä projektin edetessä.

Aloitetaanko?

3. Käyttöliittymäsuunnittelu

Hyvin tehty käyttöliittymäsuunnittelu korreloi suoraan verkkosivuston tai -kaupan myynnin kasvun kanssa.

Hyvästä käyttöliittymästä tieto löytyy nopeasti, eri kohderyhmät tunnistavat itsensä, sivuston selailu on miellyttävää, käyttökokemus on hyvä ja sivuston rakenne on hierarkisesti looginen.

Tästä syystä emme käytä mitään valmiita sivupohjia, vaan suunnittelemme käyttöliittymän juuri teidän tavoitteita ja asiakkaita varten.

Aloitetaanko?

4. Ulkoasusuunnittelu ja prototyyppi

Hyvä layout-suunnittelu mahdollista arvojenne, kulttuurinne ja erottuvuustekijöidenne kommunikoinnin vaikuttavalla tavalla.

Tämä on se paikka, missä saamme asiakkaanne sanomaan "wow!", kun he saapuvat sivustollenne.

Positiivisten tunteiden ja hyvän ensivaikutelman herättäminen on tärkeää, mikäli haluatte saada asiakkaanne viihtymään sivustollanne pidempään. Siksi tätäkään vaihetta ei kannata aliarvioida tai mennä sieltä, mistä aita on matalin.

Toteutamme ulkoasusuunnittelun yhteydessä myös puolitoiminnallisen prototyypin, mitä pääsette testaamaan ennen sivuston tai kaupan teknistä toteutusta.

Aloitetaanko?

5. Tekninen toteutus (Wordpress & Woocommerce)

Yksikään loistava suunnittelutyö ei tuota tulosta jos sille ei tehdä laadukasta teknistä toteutusta.

Emme käytä mitään valmiita sivupohjia, vaan räätälöimme sivuston tai kaupan juuri teidän tarpeisiin. Näin emme joudu tekemään lopputuloksen kanssa mitään kompromisseja vaan kaikki toimii kuten on suunniteltukin.

Toteutamme uuden sivustonne wordpressin päälle hyödyntäen wordpress-kehityksen parhaita käytäntöjä. Käytämme omaa teemaamme, jotta minkään valmispohjan rajoitteet eivät tule pilaamaan yhteisen projektimme tavoitteita.

Verkkokauppatoteutukset rakennamme WooCommercella ja räätälöimme ominaisuudet asiakkaitanne varten.

Halusittepa verkkokauppaanne tuotteiden kustomointiin tarkoitettuja laskureita, monivaiheisia ostopolkuja tai kompleksisia hinnoittelumalleja, tämä kaikki onnistuu.

Aloitetaanko?

6. Integraatiot

Nykyään yhä useampi verkkosivustototeutus pitää sisällään integraation yhteen tai useampaan järjestelmään.

Ehkä haluatte viedä kaikki uudet liidit suoraan CRM-järjestelmäänne, näyttää tarkat varastosaldot verkkokaupassa tai siirtää asiakkaidenne tilaukset verkkosivustolta laskutukseen.

Nämä kaikki onnistuvat integraatioidemme avulla.

Aloitetaanko?

7. Ylläpito ja jatkuva kehitys

Kun julkaisemme uuden sivustonne, siirrämme sen ylläpitoomme ja aloitamme jatkokehitysvaiheen.

Ylläpitomme varmistaa sen, että sivustonne pysyy toimintavarmana ja tietoturvallisena. Huolehdimme päivityksistä puolestanne ja olemme apunanne aina, kun sitä tarvitsette.

Jatkokehityksessä taas mittaamme sivuston tai kaupan tuloksia ja tuomme uusia toiminnallisuuksia, mikäli uskomme saavamme niillä teille lisää kauppaa. Päätökset pohjaamme dataan ja tulokset osoitamme euroissa.

Voit tutustua lisää jatkuviin kehitypalveluihimme tästä 👇

Kehity tiedolla

Mitä uusi verkkosivusto tai -kauppa maksaa?

Meidän verkkosivu- ja kauppaprojektit ovat tyypillisesti 10 000 € - 70 000 € hintahaarukassa. 10 000 € projekteissa ei tyypillisesti ole kovin laajoja teknisiä toiminnallisuuksia, kun taas 70 000 € keisseissä rakennamme integraatiota tai muita teknisiä ratkaisuja useampiakin. Alla on kaksi esimerkkiä, joista saat hieman osviittaa oman projektinne hintalapusta.
Pienempi projekti
10 000 - 20 000 € /projekti
Sisältö:
  • Kickoff
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Ulkoasusuunnittelu + prototyyppi
  • Tekninen toteutus
  • Käytön koulutus
  • Testaus
  • Julkaisu
  • Julkaisun jälkeinen testaus
Reilumpi projekti
40 000 - 70 000 € /projekti
Sisältö:
  • Brändityöpaja + Brand Bookin rakennus
  • Luovan idean määritys
  • Ostajapersoonien määrittely
  • Verkkosivu- tai kauppaprojektin kickoff
  • Käyttöliittymäsuunnittelu
  • Ulkoasusuunnittelu + prototyyppi
  • Tekninen toteutus
  • Integraatiot + kustomoidut toiminnallisuudet
  • Käytön koulutus
  • Testaus
  • Julkaisu
  • Julkaisun jälkeinen testaus

Luo voittava digimarkkinoinnin pelikirja

Markkinointistrategiat ja -suunnitelmat

Jos ette ole määrittäneet digimarkkinoinnille punaista lankaa, tekeminen saattaa pahimmillaan muuttua sekoiluksi ja lopulta puuhasteluksi, mikä ei tuota haluamianne tuloksia.

Siksi teemme jokaisen asiakkaamme kohdalla runsaasti taustatyötä, jotta teemme oikeita asioita myynnin kasvattamiseksi ja tulosten parantamiseksi.

Jokainen yhteistyömme käynnistyy kattavan markkinointistrategian ja -suunnitelman toteutuksella. Emme oikaise tässä vaiheessa, sillä se kostautuu lopulta joka tapauksessa.

Katso alta tarkemmin, mitä markkinointistrategiamme ja -suunnitelmamme pitävät sisällään.

Palvelut:
1. Markkinoinnin suunnitelmat ja strategiat
2. Ostajapersoonat ja kohderyhmätuntemus
3. Avainsanatutkimus
3. Sisältösuunnitelma
Tutustu markkinoinnin suunnittelupalveluihimme
+
Case Hälsa

B2B-tapahtumamarkkinoinnin tulokset ylittyivät 3,6-kertaisesti

Markkinoinnin suunnittelupalvelut
X

1. Markkinoinnin suunnitelmat ja strategiat

Toteuttamamme markkinointisuunnitelma perustuu yhdessä pidettävään kickoffiin, jossa käymme läpi digimarkkinointinne tavoitteita, mainostettavia palveluita, niiden erottuvuustekijöitä, kohderyhmiä ja ostajapersoonia.

Paneudumme ydinosaamiseenne, strategiaannne, kasvutavoitteisiinne ja syihin, miksi digimarkkinointi ei ole aiemmin tuottanut riittävästi myyntiä. Osallistamme sinua ja muita asiantuntijoitanne suunnittelemaan digimarkkinoinnin isoja linjoja ja pohtimaan, millaisia viestejä kohderyhmällenne kannattaa tuottaa.

Dokumentoimme suunnitelman yksiin kansiin ja pidämme yhdessä määritettyä suunnitelmaa yhteistyömme punaisena lankana johon aina palaamme tasaisin väliajoin.

Hyvällä suunnittelutyöllä takaamme parhaat mahdolliset kanavavalinnat, viestikärjet sekä riittävän budjetin, jotta myyntitavoitteet saadaan saavutettua.

Aloitetaanko?

2. Ostajapersoonat ja kohderyhmätuntemus

Jos ette ymmärrä asiakkaitanne syvällisesti, ette saa koskaan huipputuloksia verkkosivuiltanne.

Ostajapersoonien määrittely on loistava työkalu asiakasymmärryksen kehittämiseen.

Sinun tulee tietää, mihin asiakkaanne haluavat päästä, mitä tavoitteita heillä on, mitä haasteita he kohtaavat, mitä vastuita heillä on, miten he mittaavat onnistumistaan ja mikä estää heitä ostamasta palveluitanne tai tuotteitanne, jotta voit tehdä tuloksellista digimarkkinointia.

Suosittelemme aina, että ostajapersoonat määritetään huolella yhteistyömme aloitusvaiheessa. Tämä työ maksaa itsensä aina moninkertaisesti takaisin.

Aloitetaanko?

3. Avainsanatutkimus

Avainsanatutkimus kertoo, millä hakutermeillä teidän olisi viisainta näkyä hakukoneissa, jotta saatte mahdollisimman paljon ostovalmista liikennettä sivustollenne. Se myös paljastaa, millä osa-alueilla sivustollanne on puutteita hakukonenäkyvyyden osalta ja millä avainsanoilla hakukonenäkyvyys saadaan kasvuun.

Suosittelemme avainsanatutkimuksen toteuttamista lähes jokaisen yhteistyömme alussa.

Avainsanatutkimusta voidaan hyödyntää myös liiketoiminnan kehittämiseen liittyvissä päätöksissä kuten tuotteistuksessa, uusien palveluiden muotoilussa tai liiketoiminnan uuden suunnan määrittämisessä.

Aloitetaanko?

3. Sisältösuunnitelma

Sisältösuunnitelman avulla onnistutte tuottamaan sisältöä, mikä tuottaa arvoa ja vastaa ostajienne tärkeimpiin ongelmiin ja kysymyksiin. Sen tärkein tavoite on lopulta kasvattaa verkkosivustoliikennettä, tuottaa arvoa ostajille, voittaa kohderyhmän luottamus ja lopulta tuottaa lisää kauppaa.

Sisältösuunnitelmassa otetaan kantaa kirjoitettavien sisältöjen tai artikkelien aiheiden lisäksi siihen, millä pääavainsanalla artikkelia kannattaa hakukoneoptimoida ja mitä aiheeseen liittyviä avainsanoja sisällöissä kannattaa käyttää.

Ideoimme kanssanne SEO-sisältöjen lisäksi myös kysyntää luovia sisältöjä, joita voidaan hyödyntää esimerkiksi some-mainonnassa.

Saatte valmiita sisältöideoita noin 6-12kk ajalle ja annamme suosituksemme eri aiheiden sisältöformaateista (blogit, videot, oppaat, webinaarit jne).

Mitä markkinointistrategia ja -suunnitelma maksaa?

Hyvä digimarkkinoinnin suunnittelu sisältää esim. suunnittelun workshopin, avainsanatutkimuksen sekä sisältö- ja markkinointisuunnitelman eri kanaviin. Lisäksi alkuvaiheessa varmistetaan, että käytössä on kaikki tarvittavat markkinointikanavat ja että kävijä- sekä konversiodataa kertyy. Kustannuksia suunnitteluosuudesta kertyy yleensä 2500-8000 € riippuen kokonaisuuden laajuudesta.
Aloituskustannukset
2500 - 8000 € /startti
Sisältö:
  • Kickoff
  • Ostajapersoonien määritys
  • Markkinointisuunnitelman toteutus
  • Mainontakanavien käyttöönotto
  • Analytiikan, datan ja konversioiden määritys
  • Ensimmäisten kampanjoiden rakennus
  • Digimarkkinoinnin käynnistys