Missio

Sinisen Härän missio on tarjota yrityksille koosta ja toimialasta riippumatta kustannustehokkaita digitaalisia palveluita. Palveluvalikoimamme kattaa kaikkea digitaalisesta markkinoinnista ja graafisesta suunnittelusta myyntiä kasvattavien verkkosivujen ja verkkokauppojen toteutuksiin. Emme tee vain visuaalisesti tai teknisesti hienoja toteutuksia, vaan kaiken markkinoinnin tarkoitus on myös toimia tehokkaana ja tuloksellisena myyntiä tukevana työkaluna.

Toteutamme digitaalisia palveluita aina dataan pohjautuvasta myynnillisestä näkökulmasta ja otammekin asian vakavissaan, vaikkakin rennolla tekemisen meiningillä jo projektin alusta asti. Meille on myös tärkeää, että saadaan asiakkaille oikeasti hyviä tuloksia, sillä se on lopulta meidän tärkein tehtävä. Me halutaan olla luotettava kumppani, jota suosittelee eteenpäin mielellään.

Vaikka digimarkkinoinnin kenttä on täynnä monelle vieraita käsitteitä, meille on tärkeää, että asiakkaamme tietävät, mitä ostavat, paljonko palvelu maksaa ja miksi sen ostaminen kannattaa.

Visio

Sinisen Härän tavoitteena on olla arvostettu asiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa tulospohjaisia ja mitattavia sekä mahdollisimman laadukkaita digimarkkinoinnin palveluita. Tähtäämme aina pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin ja haluamme auttaa asiakkaitamme saavuttamaan loistavia tuloksia erilaisten digitaalisten työkalujen, kuten verkkosivujen ja -kauppojen sekä digimarkkinoinnin avulla.

Haluamme oppia uutta ja kehittyä jatkuvasti, siinä samassa, kun alammekin kehittyy joka päivä. Ajan hermolla pysyminen takaa uusimpien palveluiden hyödyntämisen ja sitä kautta parhaan mahdollisen tuloksen myös asiakkaillemme. Myös meidän omia prosesseja on tärkeä kehittää jatkuvasti, jotta palvelun ostaminenkin on asiakkaille mahdollisimman helppoa ja ymmärrettävää. Uuden oppiminen tapahtuu muun muassa alan kehitystä aktiivisesti seuraamalla, projektien ohella uutta tekemällä, uusien ominaisuuksien aktiivisella oppimisella sekä osallistumalla koulutuksiin, webinaareihin ja muihin tapahtumiin.

Haluamme tarjota aina yksilöllistä palvelua, sillä haluamme uskoa siihen, että jokainen asiakas on yksilöllinen ja ainutlaatuinen. Räätälöidyt ratkaisut tuottavat parhaiten tulosta, ja myös tästä syystä niistä on pidettävä kiinni.

Arvot

Sinisen Härän arvomaailma on niin sanotusti kohdallaan. Oikeasti. Haluamme, että kaikki palvelumme ovat asiakkaillemme kustannustehokkaita ja tuottavat niihin sijoitetun budjetin takaisin – mielellään moninkertaisesti. Kaikkea voi tietysti aina kokeilla, eikä rohkeuden ja riskinoton tuomaa hyötyä kannata koskaan aliarvioida. Tähänkin liittyen, haluamme tarjota läpinäkyvää ja eettistä sekä kestävää palvelua, niin yhteiskunnallisesti kuin ammatillisestikin. Haluamme tarjota palveluitamme aina asiakaslähtöisesti ja olla luotettava kumppani.

Meille on tärkeää, että saamme tehdä töitä töitä hyvässä porukassa ja siksi harkitsemmekin tarkkaan, millaisia ihmisiä palkkaamme töihin. Emme halua ketään, joka on meillä ”vain töissä”. Haluamme panostaa työntekijöiden hyvinvointiin, viihtyvyyteen ja töiden mielekkyyteen, ja se näkyy ja kuuluu toimistolla. Tai ei kuulu, jos on vastamelukuulokkeet korvilla.

Vaikka tarjoammekin digitaalisia palveluita, haluamme kohdata asiakkaamme aina kasvotusten. Etenkin alkuvaiheessa on tärkeää, että tutustutaan uuteen yhteistyökumppaniin, asiakkaaseen tai palveluntarjoajaan näkökulmasta riippuen. Tämä takaa hyvän alun projektille ja tuo meidät askeleen lähemmäksi asiakasta sekä heidän palveluaan tai tuotettaan. On myös tärkeä istua tietyin väliajoin alas esimerkiksi markkinointia tehtäessä. Digimarkkinoinnin kenttä on täynnä monelle vieraita käsitteitä, mutta meille on tärkeää, että asiakkaamme tietävät, mitä ostavat, paljonko palvelu maksaa ja miksi sen ostaminen kannattaa.