Markkinointisuunnitelman pohja – lataa ilmaiseksi
Lataa maksuton digimarkkinointisuunnitelman pohja, jonka avulla on mm. tehty b2b-verkkosivustolla myyntiä yli 7x tuotolla sekä onnistuttu tekemään sadoilla tuhansilla euroilla kauppaa verkkokaupasta kuukauden aikana yli 7,5x tuotolla.
Mestarit suunnittelevat ennen tekemistä
Markkinointisuunnitelma on kaiken toimivan digimarkkinoinnin pohja.
Jos et suunnittele hyvin, et voi odottaa kovin hyviä tuloksiakaan – paitsi tuurilla.
Markkinointisuunnitelman tekeminen ei ole vaikeaa, kun vain tiedät,
mitkä kaikki asiat sinun tulee ottaa huomioon suunnitelmassasi.
Tämä maksuton pohja auttaa sinua suunnittelemaan markkinointikampanjoita
lyhyelle sekä pitkälle aikavälille. Löydät siitä myös ohjeet eri vaiheiden toteuttamiseen
ja vinkit pahimpien virheiden välttämiseen. Toivottavasti tästä on sinulle apua!
Markkinointipohjan sisältö
Opit, mitä sinun tulee ottaa huomioon näistä osa-alueista:
- Lähtötilan selvittäminen
- Markkinoinnin tavoitteet
- Erottuvuustekijät
- Kohderyhmät ja ostajat
- Keinot ja kanavat
- Mittarit ja raportointi
- Budjetointi
- Tekemisen mallit