Markkinoinnin steroidit käyttöön…
Paljastamme kaikki parhaat käytäntömme tekoälyn hyödyntämiseen digimarkkinoinnissa ja myynnissä
Webinaari to 12.6. klo 9-10
Webinaarin jälkeen tiedät, miten vähennät työkuormaasi, saat markkinointiin ja myyntiin lisää tehoja ja parempia tuloksia tekoälyn avulla 🤖 Opit myös, mihin tekoälyä kannattaa ja EI kannata käyttää.
Saat vinkkejä yli 2 vuoden testaamisen, mokailun ja onnistumisen kokemuksella.
Jos olet pohtinut, kuinka voisit hyödyntää tekoälyä päivittäisessä työssäsi, vähentää työkuormaasi ja saada parempia tuloksia markkinoinnista.. tämä webinaari voi olla parasta mahdollista lääkettä näihin kysymyksiin!
Tekoäly on hyvä renki, muttei isäntä…joten mihin ja miten sitä kannattaa hyödyntää?
Meille satelee jatkuvasti kysymyksiä siitä, miten tekoälyä kannattaisi hyödyntää markkinoinnissa niin, että sen avulla saadaan parempia tuloksia, mutta samalla ei sössittäisi mitään peruuttamatonta.
Nämä kysymykset ovat erittäin perusteltuja, sillä tekoälyn käytössä piilee hurja potentiaali, mutta myös samalla hurja riski.
Olemme itse testanneet noin 2 vuoden ajan erilaisia toimintamalleja tekoälyn hyödyntämiseen ja olemme löytäneet lukuisia käyttökohteita, joissa tekoälystä on suunnatonta hyötyä ja apua niin markkinoinnin kuin myynninkin tekemisessä.
Toisaalta olemme myös nähneet, mihin sitä ei todellakaan kannata hyödyntää 🆘
Nyt haluamme jakaa avoimesti ja käytännönläheisesti kaikki oppimme, jotta sinä voisit välttää pahimmat sudenkuopat ja onnistua tekoälyn hyödyntämisessä paremmin ja nopeammin kuin me 💪
Tule mukaan tähän webinaariin ja saat käyttöösi ison kirjon valmiita prompteja sekä toimintamalleja tekoälyn käyttöön markkinoinnin suunnittelusta aina toteutukseen saakka!
Tässä webinaarissa kuulet parhaat käytäntömme tekoälyn käyttöön digimarkkinoinnissa yli 2 vuoden aikana tehtyjen kokeilujen, kämmäilyjen ja onnistumisten pohjalta.

Webinaarin sisältö
Parhaat käytännöt tekoälyn hyödyntämiseen digimarkkinoinnissa
Voit kopioida sisällöstä parhaat palat ja ottaa ne heti käyttöön omassa markkinoinnissanne.
1
Mitä kaikkea tekoälyllä voi tehdä – ja mihin sitä kannattaa käyttää?
Kuulet, minkälaisissa tilanteissa tekoälyn käyttö on järkevää myynnissä ja digimarkkinoinnissa.
2
Monta tehokasta ja testattua tapaa hyödyntää tekoälyä (esimerkein)
Kerromme vähintään 10 fiksua tapaa tekoälyn hyödyntämiseen. Saat vinkkejä mm. myyntiprosessiin, digimarkkinoinnin suunnitteluun, kampanjoiden ideointiin, mainonnan toteuttamiseen, ostajapersoonien hahmotteluun ja sisällöntuotantoon.
3
Pölli nämä: parhaat promptit kopioitavaksi
Paljastamme parhaita promptejamme ja saat käyttöösi listan prompteja, joita voit käyttää sellaisenaan ja jatkojalostaan omaan käyttöön. Niiden avulla saat tekoälyn tekemään järkeviä asioita puolestasi.
4
Esimerkki: Miten tämä webinaari suunniteltiin tekoälyn avustuksella
Näytämme konkreettisesti miten tämä webinaari rakentui tekoälyn avulla ja missä kaikissa paikoissa tekoälyä on esimerkiksi käytetty.
5
Opit miten hyvä prompti luodaan, jossa osaat jatkossa tehdä itse myös mahdollisimman hyviä ohjeita parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi
Moni ei ymmärrä, että jos tekoälyn tuottama sisältö ei ole laadukasta, syy ei ole tekoälyssä, vaan todennäköisesti yleensä siinä, että ohjeistus ei ole ollut tarpeeksi hyvä.
Janni ja Nico tässä moro 👋
Kun ChatGPT julkaistiin noin pari vuotta sitten, meidän tiimi lähti heti tutkimaan keinoja sen hyödyntämiseen digimarkkinoinnissa.
Meille on myös esitelty lukuisia markkinointiin suunnattuja tekoälytyökaluja, joista osa on ollut hyviä ja osa suorastaan turhia. Tarjonnan kirjo on melkoisen vaihteleva…
Tämän kaiken kokemuksen ja testailun pohjalta meille on muodostunut selkeät ajatukset siitä, mihin tekoälyä oikeasti kannattaa käyttää ja mihin ei. Tietämyksemme kehittyy koko ajan, mutta juuri nyt olemme siinä pisteessä, että uskomme tästä tiedosta olevan hyötyä muillekin kuin vain meidän asiakkaille ja tiimillemme.
Ja tiedätkö mitä…
Me ollaan itse saatu ihan älyttömästi apua tekoälystä ja ollaan pystytty tehostamaan omaa tekemistä ja sitä kautta myös tuottamaan parempia tuloksia meidän asiakkaille 💪
Toivottavasti päätät tulla mukaan tähän webinaariin ja lähdet hyödyntämään meidän valmiiksi pureskeltuja toimintamalleja tekoälyn käyttöön digimarkkinoinnissa!
Tervetuloa mukaan 😊 Toivottavasti nähdään webinaarissa 🙏
Webinaareistamme sanottua:
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“Tää oli kyllä yksi vuoden parhaista webinaareista!”
– Jenni
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“Ilmaiset webinaarit jakavat usein mielipiteitä, nyt on kuitenkin pakko antaa kehua Jaakko Innanen ja Sininen Härkä👏🏻 Sytytitte liidigenerointi liekkini uudelleen palamaan!🔥
Webinaarin jälkeen tuli itselleni kyllä vahva ja vakuuttunut olo siitä, että jos ja kun yeesiä tarvitsee näissä B2B puolen liidigenerointi kuvioissa niin tiedän heti kenen puoleen kääntyä!👍🏼😎 ”
– Inca
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“Hyvä webinaari kyllä, hyvää duunia. Kiitos. Oon joskus ollu sun webinaarissa tai jossain demossa vuosia sit, ja oli kyllä hyvä setti silloinkin, mutta sun presentaatiotaidot on kehittyny kovalle tasolle 👍“
– Alex
Webinaari markkinoinnin tekijöille
Jos tunnistat itsesi näistä kriteereistä,
sinun kannatta tulla mukaan:
✅ Vastaat yrityksenne digimarkkinoinnista ja haluaisit vähentää työkuormaasi ja tehdä arjesta helpompaa
✅ Haluat nähdä kovempia tuloksia digimarkkinoinnissanne
✅ Et ole tyytyväinen tämän hetken tuloksiin
✅ Haluat saada käyttöösi toimivia ja testattuja tapoja tekoälyn käyttöön digimarkkinoinnissa
✅ Haluat välttää suurimmat tekoälyyn liittyvät riskit
Ilmoittaudu mukaan ja opi parhaat käytännöt tekoälyn käyttöön digimarkkinoinnissa
Ajankohta: to 12.6.2025 klo 9-10
Kesto: 1h
Lisätiedot: Ilmoittautumalla saat myös tallenteen
Ilmoittautumalla liityt postituslistallemme, jotta voimme lähettää sinulle osallistumislinkin sekä muistutusviestit webinaarista. Pääset pois listalta milloin tahansa.
DIGIMARKKINOINTITOIMISTO SININEN HÄRKÄ
Autamme asiakkaitamme LÖYTYMÄÄN paremmin verkosta, MYYMÄÄN enemmän ja KEHITTYMÄÄN oikean tiedon ja datan avulla.
Olemme onnistuneet tuottamaan asiakkaillemme mm:
🔥 +114% lisää B2B-liidejä verkkosivustolta
🔥Yli 24x tuoton Google Ads -mainonnalle, missä 31 000 € budjetilla tehtiin lähes 800 000 € myyntiä kuukaudessa
🔥+210% lisää myyntiä B2C-verkkokauppaan
🔥Kuukauden aikana yli 8x tuotto some-mainonnalle B2C-verkkokauppaan ja +40% lisää myyntiä tärkeimpään tuotekategoriaan
🔥Verkkosivu-uudistuksella 7x enemmän b2b-liidejä
🔥 B2B-tapahtumamarkkinoinnin tavoitteiden ylitys 3,6-kertaisesti