Webinaari to 2.11. klo 9-10

Digimarkkinoinnin pelikirja
budjetin tehokkaaseen käyttöön ja tulosten maksimoimiseen

Webinaarin jälkeen ymmärrät, miten priorisoit digimarkkinoinnin toimenpiteet niin, että ne tuottavat maksimaalisen määrän tuloksia ILMAN, että budjettinne valuu hukkaan.

Digimarkkinointi tuottaa liian harvoin haluttuja tuloksia

Onko teilläkin joskus käynyt niin, että olette lähteneet intoa puhkuen toteuttamaan digimarkkinointikampanjoita vain todetaksenne, että tuhansia euroja valui hukkaan, mutta haluttuja tuloksia ei saatu aikaiseksi?

Tiedän, että se on turhauttavaa ja tätä tapahtuu aivan liian usein ja vieläpä aivan turhaan!

Digimarkkinointibudjetit nimittäin valuvat kankkulan kaivoon tyypillisesti siksi, että markkinointia suunnitellaan vääristä lähtökohdista ja resursseja käytetään kohdentamattomasti.

Tämä tyypillinen ongelma on kuitenkin taklattavissa ja jos haluat tietää miten, sinun kannattaa tulla mukaan tähän webinaariin.

Näin digimarkkinointi kääntyy kulusta investoinniksi

Tämä webinaari keskittyy puhtaasti tuloksen tekemiseen.

Jos olet kyllästynyt siihen, että ette saa kunnon tuottoa markkinointipanostuksillenne, tämä on juuri sinua varten!

Webinaarin aikana kuulet:

  • Miksi digimarkkinoinnin budjetit valuvat niin usein hukkaan? 4 tyypillistä syytä
  • Miksi kampanjat ja ponnistelut eivät tuota haluttuja tuloksia?
  • Paljastan 3-vaiheisen mallin, minkä avulla löydätte oikean fokuksen markkinointiin ja teette tuloksia, joista toimitusjohtajannekin on innoissaan
  • Esittelen yksinkertaisen road mapin, jonka avulla muodostat selkeän tiekartan digimarkkinoinnin tulosten parantamiseksi
  • Autan sinua hahmottamaan erilaisten digimarkkinointikanavien roolit, jotta et enää valitse vääriä kanavia suhteessa tavoitteisiinne
  • Lisäksi kuulet, miksi suurin osa markkinoijista menettää tällä hetkellä jopa 80% kaikesta markkinointidatasta ja miten voitte itse välttää tämän ruman kohtalon