– Kuinka nopeasti sivustosi latautuu? Mitä merkitystä sillä on?
– Onko sivuston otsikot merkitty hakukonenäkyvyyden maksimoinnin kannalta oikeaoppisesti?
– Mikä on asiantuntijan arvio sivustosi nykytilasta?
– Miten sivuston rakenne on toteutettu ja ohjataanko kävijää sivustolla eteenpäin?
– Löytyykö sivusto Googlen orgaanisessa eli maksuttomassa haussa? Kuinka paljon orgaanista liikennettä sivustolle ohjataan kuukausitasolla?
– Mitkä ovat sivustosi suosituimmat sivut ja kuinka paljon liikennettä niille ohjataan kuukausitasolla?
– Kuinka paljon liikennettä sivustolle ohjataan muiden sivustojen kautta? Mitä hyötyä on ulkoisista linkeistä?
– Miten sivusto toimii mobiililaitteilla? Kuinka nopeasti sivusto latautuu mobiililaitteilla vs. desktop-version latausnopeus?