Rekry

Rekry: Digital Marketing Specialist

Sinisen Härän kasvaessa kovaa vauhtia haemme nyt tiimiimme Digital Marketing Specialistia. Ja jos ollaan ihan rehellisiä, niin aika moni muukin yritys taitaa hakea. Yllätys? Tällä hetkellä hyviä tekijöitä tuntuu olevan vähemmän kuin töitä on tarjolla. Kysymys kuuluukin, mitä Sinisellä Härällä on tarjota työntekijälle ja miten me saadaan tehtyä hakuprosessista mahdollisimman vaivaton?

Yksi tapa on hakea töihin meidän rekrybotin kautta – ilman CV:tä!

Aloitetaan yleisellä tasolla. Me Sinisellä Härällä lähdemme siitä, että jokaiselle asiakkaalle suunnitellaan juuri heitä palveleva markkinoinnin kokonaisuus. Ei siis tarjota vain Google Adsia, somemainontaa tai SEO-pakettia, vaan halutaan rakentaa toimiva, (suurempi) joustava kokonaisuus.

Digital Marketing Specialistin tehtävänä on suunnitella, kehittää ja toteuttaa asiakasyritysten digimarkkinointia monikanavaisesti ja tuloksellisesti. Tehtävässä pärjäät parhaiten, jos osaat suunnittelun lisäksi toteuttaa kampanjoita sosiaalisessa mediassa ja tuottaa laadukasta sisältöä – mahdollisesti myös markkinoinnin automaatioon liittyen. Etsimällämme henkilöllä on jo työkokemusta ja ymmärrystä digitaalisista palveluista ja niiden suunnittelusta eri aloilla (pääsääntöisesti B2B). Henkilöltä löytyy lähtökohtaisesti myös markkinoinnin, mainonnan tai liiketalouden koulutus, mutta osaaminen, aito kiinnostus ja harrastuneisuus sekä aiempi alan kokemus menee koulutuksen edelle. Digital Marketing Specialistilta odotetaan ennen kaikkea ymmärrystä digitaalisesta markkinoinnista kokonaisuutena, sillä työtehtävässä on tärkeää, että hahmotat digimarkkinoinnin punaisen langan ja osaat soveltaa osaamistasi.

Digital Marketing Specialistin tehtävänä on suunnitella, kehittää ja toteuttaa asiakasyritysten digimarkkinointia monikanavaisesti ja tuloksellisesti.

Jos Siniselle Härälle haluaa töihin, tärkeässä roolissa on ehdottomasti intohimoinen asenne, oma-aloitteisuus ja kyky ottaa vastuuta omista töistä ja asiakkaalle tuotetusta lisäarvosta. Myös muu mahdollinen osaamisesi otetaan työnkuvassa huomioon, sillä haluamme aina hyödyntää tiimimme osaamisen parhaalla mahdollisella tavalla.

Työtehtävät

  • Digimarkkinoinnin ja markkinointikampanjoiden suunnittelu, toteutus, kehitys ja raportointi
  • Sisällöntuotanto markkinoinnin automaatiota, sähköpostimarkkinointia tai somekampanjoita varten
    • Sisällöt toteutetaan lähtökohtaisesti aina yhteistyössä asiakkaan kanssa
  • Asiakastapaamiset ja markkinoinnin tulosten sekä uusien ideoiden esittäminen
  • Muu digitaalinen markkinointi työntekijän osaamista ja mielenkiinnon kohteita hyödyntäen
    • Hakukonemainonta ja -optimointi, analytiikka tai konversio-optimointi

Mitä odotamme

  • Kokemusta digitaalisen markkinoinnin parissa työskentelystä sekä ymmärrystä suuremmista kokonaisuuksista
    • Asiakaspolkujen ja konversioihin vaikuttavien tekijöiden ymmärrys
  • Ongelmanratkaisukykyä sekä kykyä ottaa vastuuta omista töistä ja aikatauluttaa niitä
  • Terävää kynää ja erinomaista suomen kielen taitoa
  • Hyviä viestintätaitoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä
  • Intohimoista suhtautumista digimarkkinointiin ja digitaalisiin palveluihin
  • Oma-aloitteisuutta ja tarkkaa, reipasta ja can do -asennetta
  • Mitä useampi markkinoinnin kanava on tuttu, sen parempi. Kilpailuetua saat seuraavista työkaluista:
    • Facebook Business Manager, LinkedIn Campaign Manager, Google Analytics, Active Campaign (tm. vastaava), Google Ads, Hotjar ja Ahrefs sekä Data Studio, Google Search Console ja Google Tag Manager

Kaikkea näistä ei tietenkään tarvitse osata, mutta tarkoitus on aina kehittää asiakasyrityksen liiketoimintaa ja myyntiä monikanavaisesti ja tuloksellisesti – ei vain hankkia lisää kävijöitä. Voidaan siis puhua myös growth hackingista.

Mitä tarjoamme

  • Monipuolisen ja vastuullisen työtehtävän kokonaisvaltaisen digimarkkinoinnin parissa
  • Mahdollisuuden laajentaa omaa vastuualuetta ja työnkuvaa käytettävissä olevan ajan ja oman osaamisesi mukaan
  • Ammattitaitoisen tehotiimin ja parhaat työkaverit – meillä on töissä sinun lisäksesi nuoria ja rentoja tyyppejä
  • Matalahierarkisen, itseohjautuvan, kunnianhimoisen ja kovaa vauhtia kasvavan toimiston
  • Mahdollisuuden oikeasti vaikuttaa asiakasyritysten sekä Sinisen Härän liiketoiminnan kehitykseen
  • Osaamistasi vastaavan kiinteän kilpailukykyisen pohjapalkan
  • Tyylikkäät ja viihtyisät toimitilat hyvällä sijainnilla Helsingin Vallilassa
  • Joustavat työajat, mahdollisuuden ajoittaiseen etätyöskentelyyn sekä mahdollisuuden työtäsi parhaiten tukevaan työtapaan
  • Hyvät työvälineet ja Macbook-työympäristön
  • Vapauden olla oma itsesi – ei pukeutumiskoodia tai mikromanagerointia
  • Itseopiskeluaikaa työajalla sekä yhteiset kehityspäivät 3 kk välein
  • Härkäbileet pari kertaa vuodessa, kuukausittaiset #Thankgoditsbullday-afterit ja viikottaiset tietovisat
  • Liikunta- ja kulttuurisetelit kuukausittain
  • Alennus TFW-Helsinki -salien jäsenmaksusta
  • Laadukkaat kahvit iKaffella, soodaa streamattuna, hedelmäkoreja, kuukausittainen aamupala vaihtuvissa lokaatioissa sekä tietty perjantaibisset (tai limut)
  • Niin ja ehdottomasti myös tasaisen epätasaisin väliajoin vierailevat toimistokoirat! 🙂

Mainostoimisto Sininen Härkä

Sininen Härkä tarjoaa digitaalisia palveluita, joiden tavoitteena on yksinkertaistettuna nostaa asiakkaiden näkyvyyttä ja sitä kautta myyntiä. Me ollaan erikoistuttu laadukkaiden ja räätälöityjen WordPress-verkkosivustojen ja WooCommerce-kauppojen toteutuksiin sekä kokonaisvaltaiseen digimarkkinointiin. Lue lisää Ulkoistettu digimarkkinointipäällikkö -konseptista. Me tarjotaan kattavaa, laadukasta ja henkilökohtaista palvelua, mikä on varmasti suuressa roolissa suosiomme takana. Kaikki me Sinisellä Härällä ollaan rentoja ja hyviä tyyppejä, mutta kuitenkin intohimoisia digimarkkinoinnin ammattilaisia.

Käy selaamassa meidän saittia lisää, niin saat oikeasti parempaa kuvaa meistä, meidän palveluista, caseista ja asiakkaista. Muutama asiakas mainitaksemme: Social Burgerjoint (pronssia FWA 2019), Hatsolo (kultaa FWA 2018), Arnolds, TFW Helsinki, Chilit, HY+, Toimintakeidas, Tieturi, NanaFit ja Private Skies. Uusimpia mielenkiintoisia asiakkuuksia ovat esimerkiksi liikuntaan ja hyvinvointiin liittyviä tapahtumia järjestävä ja Suomen kovimpia urheilumaailman puhujia välittävä Sportspot, mm. Story, Bar Cón ja Sushibar+Wine -nimisiä ravintoloita pyörittävä We Are Group, monipuolinen ohjelmistotalo Codento, hiustuotteiden asiantuntija Biozell sekä piharakennuksia valmistava Luoman.

Miksi hakea meille?

Vain taivas (ja budjetti) on rajana.

Tämän työpaikkailmoituksen alussa mainitsin siitä, että meidän pitää tarjota syitä hakea töihin juuri Sinisellä Härälle. Jos luit ilmoituksen tarkkaan, huomasit jo varmasti monta syytä. Ehkä tärkeimpien eli aivan timanttisen porukan ja mielenkiintoisten työtehtävien ja asiakkuuksien lisäksi pari asiaa, mitä haluamme kuitenkin ehdottomasti korostaa ovat vastuun ja vapauden määrä, joita pienempi toimisto pystyy tarjoamaan sekä tietysti mahtava meininki, joka meidän toimistolla on päivittäin.

Tämä paikka eroaa muista varmasti myös siinä, että pääset kehittämään myös Sinisen Härän tarjoamaa digimarkkinoinnin kokonaisuutta. Pääset halutessasi tekemään digimarkkinoinnin palvelumuotoilua ja suunnittelemaan Sinisen Härän omaa digimarkkinointia uudelle tasolle. Tässä kohtaa vain taivas (+aika ja budjetti) on rajana. Haluamme ennen kaikkea myös hyödyntää osaamistasi, joten työtehtäväsi painottuvat varmasti omien vahvuuksiesi ympärille.

Lisätiedot ja hakemukset

Lähetäthän avoimen hakemuksesi, CV:n ja palkkatoiveen sähköpostitse.

Toisaalta. Tärkeintä on, että laitat viestiä, jos olet kiinnostunut tästä paikasta. CV:tä ehtii viilailemaan myöhemminkin tarkastelun alaiseksi. Tietysti meidän on tärkeä tietää, mitä on tullut tehtyä, mutta idea on siis se, että ethän nyt ainakaan CV:n viimeistelemättömyyden takia jätä hakematta. Kokeile tosiaan vaikka meidän rekrybottia tästä alta. 🙂

Kiitos ja toivottavasti tapaamme pian! 🙂

Nico Härkönen

Nico Härkönen

CEO, Founder
Digital Marketing Specialist (itsekin)
Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
+358 40 8222 843
nico@sininenharka.fi

Nico Härkönen

Nico Härkönen

CEO, Founder
Digital Marketing Specialist (itsekin)
Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
+358 40 8222 843
nico@sininenharka.fi

Tulevat työkaverisi kertovat

”Markkinoinnin työtehtävien ja kehittymisen puolesta mahdollisuudet Sinisellä Härällä ovat laajat ja työ on monipuolista sekä palkitsevaa. Mielenkiintoisinta henkilökohtaisesti on ollut Google Ads -mainonta ja siihen syventyminen. Vaikka työskentely onkin usein itsenäistä, niin Sinisellä Härällä kaikki auttavat toisiaan ja vastuuta sekä erilaisia työtehtäviä riittää. Mahtavan työporukan ja -ilmapiirin takia toimistolle on aina kiva tulla! Toki liukuvat työajat ja etätyömahdollisuus ovat vain plussaa."
Miro
SEM Specialist
"Parasta Sinisellä Härällä työskentelyssä on pienen yrityksen tuoma laaja vastuu - kaikki saavat vaikuttaa tittelistä ja työnkuvasta riippumatta isoihinkin linjoihin yritystoiminnassa. Visuaalisena suunnittelijana olen ollut osana niin uusien digimainonnan tuotteiden kehityksessä kuin hinnastojen laatimisessa."
Milla
Visual Designer
"Sinisellä Härällä parasta on meidän huikea porukka, jonka ansiosta töissä ei ole koskaan tylsää – naurulta ei tässä jengissä voi välttyä! Fiilis on sopivan rento, mutta töihin keskitytään täysillä ja tarkasti. Halu kehittää ja kehittyä on vahvasti läsnä. Koen, että olen tärkeä osa tiimiä ja saan ottaa tarpeeksi vastuuta omista työtehtävistäni. Viikkoja piristää yhteiset lounashetket, hyvän musiikin kuuntelu sekä milloin mistäkin vedosta voitetut skumppatarjoilut!"
Tiia
Junior WordPress Developer

Työ alkaa: Mahdollisimman pian sopimuksen mukaan. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Työaika ja työsopimuksen laatu: Liukuvat työajat. Sopimuksen mukaan. Kokoaikainen.

Palkkaus: Kokemuksen ja sopimuksen mukaan. Kiinteä kuukausipalkka.

Lähetäthän avoimen hakemuksesi, CV:n ja palkkatoiveen sähköpostitse.

Lisätiedot ja hakemukset:
Nico Härkönen

CEO, Founder, Digital Marketing Specialist (itsekin)
Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
+358 40 8222 843
nico@sininenharka.fi

Meidän kanssa työskentelisit

Kun haet Siniselle Härälle töihin:

1. Työhaastattelu

Kutsumme hakemusten ja ansioluetteloiden perusteella sopivimmat hakijat työhaastatteluun. Haastattelun tarkoituksena on tutustua molemmin puolin. Jos jatkat rekrytointiprosessia eteenpäin, saat seuraavaksi tehtäväksi ennakkotehtävän.

2. Harjoitustehtävä

Harjoitustehtävän tarkoituksena on kartoittaa hakijan lähtötasoa, soveltuvuutta ja kykyä ratkaista tehtävä. Tehtävä vastaa oikeaa asiakkailtamme saatavaa toimeksiantoa.

3. Lounas Sinisen Härän tiimin kanssa

Kolmannessa vaiheessa tapaamme rennoissa merkeissä esimerkiksi lounaalla. Samalla tapaat mahdollisia uusia työkavereitasi ja pääset kysymään, millaista arki Sinisellä Härällä on. Lopullinen rekrytointipäätös tehdään koko Sinisen Härän tiimin voimin. Tsemppiä hakuprosessiin!

4. Sopivan tekijän valinta ja työsopimus

Sopivan työtekijän valintaan liittyy usein myös suosittelu. Ennen lopullista päätöstä saatamme siis myös soittaa suosittelijoillesi. Lopullinen rekrytointipäätös tehdään koko Sinisen Härän tiimin voimin. Kaikille haastatteluun osallistuneille ilmoitetaan henkilökohtaisesti prosessin etenemisestä ja valitulle työntekijälle lähetetään työsopimus luettavaksi.

5. Työsopimuksen läpikäynti ja allekirjoitus

Läpinäkyvyys on meille tärkeää ja siksi haluammekin aina, että niin asiakkaat kuin työtekijätkin tietävät kenen kanssa ovat lähdössä yhteistyöhön ja millä ehdoilla. Katsotaan siis työsopimus vielä yhdessä läpi, sovitaan aloituspäivämäärä ja viimeistellään sopimus sekä vastaillaan viimeisiin käytännön kysymyksiin ja hoidetaan nimet paperiin.