Blogi

Mukana Periksen unelmaduuni -kampanjassa

Mainostoimisto Sininen Härkä on mukana tämän syksyn aikana Periksen unelmaduuni -kampanjassa. Kampanjan tavoitteena on yhdistää työntekijät ja työnantajat nostamalla esiin erilaisia työtehtäviä, samalla kannustaen ihmisiä etsimään omaa unelmaduuniaan. Vaikka kampanja on suunnattu kaikille, keskitytään kampanjassa erityisesti nuoriin, sillä alle 25-vuotiaista suomalaisista noin joka viides on vailla töitä.

Periksen unelmaduuni -kampanjan ideana on innostaa työnhakijoita mielenkiintoisella tavalla ja siksi kampanjan kasvoksi valikoituikin Suomen tämän hetken seuratuin vailla töitä oleva kasvo, mediavaikuttaja Juha ”Peris” Perälä. Kampanjassa Peris vierailee erilaisissa yrityksissä tutustuen työtehtäviin, ja esitellen niitä katsojille. Saattaahan se olla, että Peris löytää kampanjan aikana itselleen unelmaduunin! Paras saavutus kampanjalle olisikin, että sen kautta joku nuori, tai miksei varttuneempikin työnhakija, löytää itsellensä työpaikan tai ainakin motivoituu etsimään sellaista.

Kampanja toteutetaan yhteistyössä Periksen ja mukaan lähteneiden kumppaniyritysten kanssa, joista Mainostoimisto Sininen Härkä on yksi. Kampanjan toteutuksesta vastaa Sportspot Oy. Sininen Härkä vastasi kampanjan visuaalisen ilmeen ja logon suunnittelusta sekä verkkosivutoteutuksesta. Sininen Härkä vastaa myös kampanjan some-sisällöistä sekä markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta.

”Me Sportspotilla haluamme varmistaa, että kampanja todella tulee vaikuttamaan nuorten työllistymiseen. Siksi tulemmekin lahjoittamaan 1 000 euroa / osallistuva yritys kampanjan tuotoista nuorten työllistymisen edistämiseen. Lahjoituksen toteutamme kumppanimme Workpilotsin kautta, sitoutuen ostamaan työtunteja nuorille. Tämä kampanja ei siis ole vain kauniita sanoja, vaan ihan konkreettisia toimia haasteen helpottamiseksi.”

Teemu Harinen
Sportspot Oy

Tutustu kampanjaan

Periksen unelmaduuni -verkkosivut
Facebook
Instagram
YouTube

“Ihan mahtavaa olla mukana tällaisessa kampanjassa, jossa pureudutaan oikeasti tärkeisiin asioihin. Koko Härkätiimi on innoissaan mahdollisuudesta olla omalta osaltamme jeesaamassa ja motivoimassa työnhakijoita löytämään oma unelmaduuninsa!”

Mikko
Sinisen Härän Periksen unelmaduuni -kampanjan projektipäällikkö

Jos pidit kirjoituksesta, kerro siitä muille!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp

Jos haluat lisää, tilaa uutiskirje!

Mikko

Mikko

Mikko on Sinisen Härän asiakkuus- ja projektipäällikkö. Musiikkitaustainen mies vastaa asiakkaidemme verkkosivuprojekteista sekä digimarkkinointikokonaisuuksista. Mikko innostuu asiakkaiden kanssa työskentelystä, uusista tekniikoista ja kliinistä designista.

Liity härkälaumaan

Haluamme ilmoittaa, että lähettämällä tämän lomakkeen, luovutat meille henkilötietojasi, joita säilytämme ja käsittelemme tietosuojaselosteen mukaisesti.

Moikka, lue myös meidän uusimmat artikkelit!