HY+

Case HY+ – Selkeä pääsivusto josta muodostettiin oma teema

Verkkosivut
Google Analytics
Hosting-palvelut

HY+ on Helsingin yliopiston täydennyskoulutusyhtiö. HY+:n innostava ja samalla vastuullinen tehtävä on suunnitella, tuottaa ja tarjota yliopistollista aikuiskoulutusta nykypäivän työelämän tarpeisiin.

Brändiltään ja koulutustarjonnaltaan selkeä pääsivusto

HY+ ja Sininen Härkä aloitti vauhdikkaan yhteistyönsä pääsivuston uudistamisella. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää HY+:n brändiä ja integroida koulutustarjonta sivustolle. Nopeatempoinen projekti pääsi molempiin tavoitteisiinsa – brändiä luotiin Helsinki-teemaisilla suurilla kuvilla ja koulutustarjonnan integroinnin voi nähdä täältä. Integrointi helpottaa niin markkinointia, kuin päivitettävyyttä. Käyttäjiä on helppo ohjata selaamaan koulutuksia pääsivustolla muun tiedonhaun ohessa.

Useampi sivusto samasta pohjasta – oma kustomoitu teema

Kun pääsivuston rakennusprojekti oli saatettu onnistuneesti maaliin, oli aika suunnata katse muihin HY+:n hallinnoimiin sivustoihin. Myös kansainvälisille markkinoille suunnattu hyplusglobal.fi uudistettiin hyödyntämällä jo pääsivustolle tehtyä rakennetta ja visuaalista ilmettä. Kansainvälisellä sivustolla on huimat viisi eri kieliversiota, joihin lukeutuu mm. arabia ja kiina.

Kahden sivuston jälkeen rakenteesta ja ulkoasusta oli hiotunut oma teemansa. Tällä teemalla on toteutettu myöhemmin neljä omaa sivustoa Univisits-konseptille: Eduvisit, Admission Visit, Medical Science Visit, Law and Society Visit.

Yhteistyö jatkuu markkinoinnilla

Jatkossa yhteistyö Sinisen Härän ja HY+:n välillä jatkuu mainonnan parissa. Verkkosivuille tuodaan kävijöitä muun muassa Google Adsin teksti- ja Display-mainonnalla.