Chilit

Case Chilit – Sivuston ja palvelutarjonnan selkeyttäminen

Verkkosivut
Luennointi
Google AdWords

Chilit tuottaa asiakkailleen monipuolisia ratkaisuja IT-ympäristöjen hallintaan sekä kehittämiseen. Chilit tarjoaa erinomaista palvelua oikealla asenteella, ilman turhaa byrokratiaa ja tuskastuttavaa palvelu­hierarkiaa. Toisin sanoen IT-palveluita jatkuvalla palvelu­asenteella. Vuonna 2017 Chilit Oy:n liikevaihto oli lähes 34 miljoonaa euroa.

Yhteistyötä jo kahden sivuston ajan

Sininen Härkä on aloittanut Chilitin kanssa yhteistyön jo vuonna 2016. Silloin rakennettiin sivusto toisen kumppanin tekemillä sisällöillä sekä ulkoasulla. Sivusto toimi useamman vuoden hyvin, mutta muuttuva palveluvalikoima ja sivuston muuttuneet vaatimukset aiheuttivat ongelmia – asiakkaiden ja kumppaneiden oli hankala saada selvää, että mitä tehdään ja miksi. Tärkein tieto hukkui lukuisten palvelusivujen joukkoon.

Alkuvuonna 2018 Sininen Härkä istui Chilitin kanssa yhteisen ongelman kanssa saman pöydän ääreen ja päätettiin aloittaa sivustoprojekti täysin puhtaalta pöydältä. Kevään 2018 aikana rakennettiin uusi sivusto tiiviissä yhteistyössä Chilitin markkinointivastaavan kanssa. Sivuston pääasiallinen tavoite on välittää Chilitin palvelut ja arvot selkeästi loppuasiakkaalle. Monet Chilitin palveluista ovat melko abstrakteja, joten visuaalisella viestinnällä on sivustolla suuri merkitys. Sisältöjen puolesta sivusto täytyi rakentaa mahdollisimman helposti muokattavaksi. Tämä puski Sinistä Härkää tekemään ketteriä ratkaisuja ja ajattelemaan laatikon ulkopuolelta. Lopputulos on miellyttänyt niin asiakasta kuin loppuasiakkaita.

Yhteistyö jatkuu markkinoinnilla

Jatkossa yhteistyö Sinisen Härän ja Chilitin välillä jatkuu mainonnan parissa. Volyymia verkkosivujen kävijöihin tuodaan muun muassa Google Adsin teksti- ja Display-mainonnalla.

Tutustu Chilitin sivustoon

50%

enemmän soittopyyntöjä

10

palvelusivua vähemmän

40%

enemmän referenssiartikkelien lukuja